Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kostrådgiver søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Som overskriften siger så søges der efter en kostrådgiver.

Det er ikke mange informationer som jeg giver, men du kan kontakte mig på janelmar@tpost.fo for at høre mere.

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 17:13

Til hvilket formål? Smile

Jeg er i gang med at relancere mit web træner koncept med en partner. hvor vi bl.a. tilbyder personlig træning og kostvejledning.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:39

Jacob Leander Christensen:

Jeg er i gang med at relancere mit web træner koncept med en partner. hvor vi bl.a. tilbyder personlig træning og kostvejledning.

Hej Jacob,

Har sendt dig en PB.

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 17:52

Jan Elmar:

Som overskriften siger så søges der efter en kostrådgiver.

Hej Jan,

En af mine kunder, TotalSUND, tilbyder kostrådgivning. Hun tilbyder hjælp til både firmaer og private.

Jeg har sendt linket til denne tråd videre til hende, men så kan du da lige se om det falder sammen med dit behov.

Med venlig hilsen

Tommy

Tilmeldt 27. Apr 09
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 18:10

Jacob Leander Christensen:

Hvad er basis i jeres kostvejledning? Hvem har udarbejdet det og hvilken relevant udd har vedkommende?

Jeg spøger da jeg har almen interesse i det hvis jeg skal henvise andre til det.

/A

Vi hjælper kvinder til at spare penge. www.kun-kvinder.dk

Fra Vejen
Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 511
Fra  Jacob Leander ApS Skrevet kl. 10:48

AV2:

Hvad er basis i jeres kostvejledning? Hvem har udarbejdet det og hvilken relevant udd har vedkommende?

Jeg spøger da jeg har almen interesse i det hvis jeg skal henvise andre til det.

/A

Vores kostvejledning tager udgangspunkt i kunden og bliver lavet ud fra personens ønsker, behov og krav. Det er sammen med Lasse Kjær (Som også er her inde) at vi genetablerer projektet. Lasse har en rigtig god teoretisk viden, men også meget praktisk erfaring. Han er bl.a. også skribent på http://fitness-blog.dk/. Jeg har selv 6års træningserfaring indenfor vægttræning samt kost og har bl.a. været administrator på et træningsforum. Derudover har jeg også dyrket kampsport over flere gange og har lært en del der fra.

Vi arbejder ligeledes på at få tilknyttet en fysioterapeut.

Som sagt er vi igang med at relancere web træner konceptet og vi forventer at være klar om 4-5 uger.

Google optimering (SEO og Google Ads)

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)