Jeg har en blog på www.liverunning.dk. Det virker fint at skrive en ny titel til hvert indlæg som jeg skriver, men problemet opstår når der automatiskt kommer titlen fra forsiden med også.
Nogen der hvad hvad jeg kan gøre for at få det væk? |
Title i Wordpress
- 1
Det vil jeg ihvertfald gerne VARMT anbefale! Jeg har netop lige prøvet det af på en testblog om lån uden sikkerhed - og det virker 100% efterhensigten. Med det plugin vil du få fuld kontrol over dine titler, meta descriptions m.m. Bare søg på det under plugins og vælg autoinstall. / Janus |
Hej Jan, Den nemmeste løsningsmodel er at installere All-in-One-SEO-pack, Platinum SEO eller en af de andre SEO-plugins, som giver dig fuld råderet over title og descriptions for alle sider og indlæg. |
Problemet kan nemlig godt ligge i AIOS - hvis det er sat forkert op... |
Hej Frank, Emil og Janus Jeg har all in one seo installeret. Måske er det en funktion som jeg har overset, der gør det muligt ikke at tage titlen fra forsiden med til alle mine indlæg?
|
Nå, nu kiggede jeg lige et øjeblik på kildekoden. Og Emil har ret. Du har sat All-in-one-SEO-pack forkert op, hvis du gerne vil slippe for din blogs fulde "navn" efter hver title. Under "Post title format", skal du ind og slette | %blog_title%, så skal det nok virke fint. |
Hej Jan Du går bare ind på hver enkelt side. Nede i bunden af redigeringsiden på hver side, finder du en udgave af All In One . Dernede kan du ændre for den specifikke side. Der er ikke nogen opdateringsknap dernede, så du trykker bare Enter når du er færdig med at give titlen et nyt navn. Så opdaterer den |
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Hej Frank, Det virker nu. Tak for den hurtige hjælp
|