Jeg tror vi bedst bekæmper det med at bruge anmelder knappen, og ikke begynder at kaste med mudder efter dem der har gjort det. For tiden har vist at det ender i nogle forfærdelig kedelige tråde.
Så lad os alle gøre amino mere "ren", ved at bruge og anbefale "anmeld indlæg", knappen.
Jeg tror vi bedst bekæmper det med at bruge anmelder knappen, og ikke begynder at kaste med mudder efter dem der har gjort det. For tiden har vist at det ender i nogle forfærdelig kedelige tråde.
Så lad os alle gøre amino mere "ren", ved at bruge og anbefale "anmeld indlæg", knappen.
Fint nok, det kan løbe af med en , hvis man bliver helt forhippet.. eller så sløv at man ikke tænker sig om. Det har jeg selvfølgelig også prøvet.
Jeg mistede en markedsføringsopgave for et firma der omsatte for ca 1 ½ milliard om året. En opgave jeg lavede i samarbejde med deres koncernchef. Den mistede jeg EN uge før kontraktunderskrivelse, fordi jeg ikke kunne holde min kæft om det. Det var en lille fejl jeg lavede og en lille fortalelse.. men jeg mistede dem, efter kun at have fået stor ros i lang tid fra dem.
Kontrakten kunne nemt have givet mig ca 100k om måneden for ca 15 timers arbejde om ugen. Plus at døren stod vidt åben til toppen af dansk erhvervsliv.
Så ja jeg kender til de små slipups. Og jeg ved at det kun går udover en selv.
Men så det bare op på hesten igen
Fortsat god weekend
SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,- per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.
Ja OK jeg handlede nok lidt for hurtigt - lad mig benytte lejligheden til at sige pænt "Undskyld Jimi min fejl"
Nu giver karma systemet pludselig mening for mig. 5 stjerner herfra.
For ikke at kapre tråden (), så lad mig skynde at sige, at jeg er helt enig med Flemming. I øvrigt også 5 stjerner der. Jeg kan heller ikke lige se nogen løsning på problemet, udover at anmelde indlægget. Så det gør jeg!
Som alle de andre er jeg også meget enig med dig. Det er et helt fantastisk forum og mange hjælpsomme mennesker, så det er ærgeligt at nogen ødelægger det
Vi er helt enige i, at det er utrolig dårlig stil osv... Men tror faktisk, at nogle brancher er virkelig hårdt ramt af krisen, og at denne praksis skyldes en form for desperation. Altså man kan se en opgave, som andre viser interesse i, og derfor forsøger man hovedløst at kapre den til den i forvejen tomme ordrebog.
Så man skal måske bære en smule over med folk, da de er presset, og de derfor ik handler helt rationelt. Ik at det er iorden på nogen måde, men der ligger oftest "en naturlig forklaring", som Poul Thomsen ville have sagt ;D
Så lige hurtigt din shop. Utroligt Lækre varer. Går ud fra de er ægte. Du skulle vel ikke have noget Louis Vuitton ??
Yup alt er ægte! LV kan kun købes i deres egne butikker eller på deres website. Alt de ik sælger destrueres, og der er derfor intet i cirkulation udenfor deres distributionsnetværk. De ejer selv alle shops mm, og styre markedet 100%. Så du kan ik finde LV, desværre... Kun fake varer!