|
|
un-adobe?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
- 1
|
Jeg er ikke engang sikker på, at jeg kan hjælpe, selv hvis jeg ved ovenstående.. Men prøv? Måske ved jeg lige noget... Vh Peter |
http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!
|
Et hurtigt bud på en opklaring: Du har et dokument i Adobes pdf-format (primært til skærmvisning) og vil gerne have det lavet om til MS Words dokumentformat, så du kan lave redigering i det? Det kommer lidt an på, hvad du eller har af programmer. Umiddelbart kender jeg ikke til noget standardprogram, der kan klare det. Men det kan gøres ved hjælp af blandt andet OCR (omsætte scannet dokument til tekst) eller Acrobat Professionel, der kan ''løse op'' for dokumentets tekst, så det kan klippes til et word dokument. Med mindre at den originale pdf-fil er ''låst'' Jeg hjælper dig gerne med det, hvis du kan sende mig originalen - og den vel at mærke ikke er på alt for mange sider. ![]() |
|
Hej med jer, Tak for jeres svar, det var et adobe dokument, der skulle laves om til word. Har fikset det, da jeg havde en word fil af samme dokument. Ved i ellers hvad man kan gøre? |
|
|
Mvh, Lars Brink
Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.
|
|
|
Hvad er det vi snakker om her ? Men ellers kan man som udgangspunkt sige at alt kan konverteres til word dokument, det ville jo også være åndsvagt andet, der findes convertere til det hele der ude, man skal bare lige søge på google for at finde dem, mange gange er de gratis :-) |
|
Kender I ikke helt specifikt et program der kan "åbne" pdf filer så man kan bruge dem i word? |
|
Du skal ikke bruge noget program. I Adobe Readers topmeny er der et ”select tool” med en curser og en pil. Klik på den knap. Scroll ned til noget tekst i pdf-dokumentet. Klik i teksten. Vælg alt (Ctrl+A). Kopier (Ctrl+C). Åbn Word. Sæt ind (Ctrl+V). mvh. Bo Jensen Butik Go’aften |
|
Able2extract Trial123fileconvert VERYPDF Tak for jeres hjælp... |
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
Bliv gratis medlem