Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

un-adobe?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Kender i noget software der kan lave adobe om til word fra adobe?
Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 18:10
Ahvafornoget? Lave adobe om til word? Hvad skal du have lavet om? Og hvilket adobe-program? Illustrator? Photoshop?

Jeg er ikke engang sikker på, at jeg kan hjælpe, selv hvis jeg ved ovenstående.. Men prøv? Måske ved jeg lige noget...

Vh
Peter

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:27
Et hurtigt bud på en opklaring:

Du har et dokument i Adobes pdf-format (primært til skærmvisning) og vil gerne have det lavet om til MS Words dokumentformat, så du kan lave redigering i det?

Det kommer lidt an på, hvad du eller har af programmer. Umiddelbart kender jeg ikke til noget standardprogram, der kan klare det. Men det kan gøres ved hjælp af blandt andet OCR (omsætte scannet dokument til tekst) eller Acrobat Professionel, der kan ''løse op'' for dokumentets tekst, så det kan klippes til et word dokument. Med mindre at den originale pdf-fil er ''låst''

Jeg hjælper dig gerne med det, hvis du kan sende mig originalen - og den vel at mærke ikke er på alt for mange sider.

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 22:48
Hej med jer,

Tak for jeres svar, det var et adobe dokument, der skulle laves om til word. Har fikset det, da jeg havde en word fil af samme dokument.

Ved i ellers hvad man kan gøre?

Fra Hvidovre, Danmark
Tilmeldt 12. Jan 06
Indlæg ialt: 403
Skrevet kl. 08:44
Der er et "A" i menubaren. Med det kan du vælge teksten og lave copy-paste til et word-dokument. Jeg mener dog ikke du får formatteringen med men teksten får du.

Mvh, Lars Brink

Projekt: LatinoNews.dk events, koncerter m.v.

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 11:48
man kan også bare bruge selve adobe, men det kan ikke lade sig gøre hvis pdf''en har en kode på sig og man ikke kender den.
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. Jan 06
Indlæg ialt: 684
Skrevet kl. 23:50
Come on man kan altså ikke sige en adobe fil, det vil være det samme som at sige en microsoft fil ? 

Hvad er det vi snakker om her ?

Men ellers kan man som udgangspunkt sige at alt kan konverteres til word dokument, det ville jo også være åndsvagt andet, der findes convertere til det hele der ude, man skal bare lige søge på google for at finde dem, mange gange er de gratis :-)
Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 01:55

Kender I ikke helt specifikt et program der kan "åbne" pdf filer så man kan bruge dem i word?

Tilmeldt 26. Nov 05
Indlæg ialt: 356
Skrevet kl. 00:47

Du skal ikke bruge noget program.

I Adobe Readers topmeny er der et ”select tool” med en curser og en pil. Klik på den knap. Scroll ned til noget tekst i pdf-dokumentet. Klik i teksten. Vælg alt (Ctrl+A). Kopier (Ctrl+C). Åbn Word. Sæt ind (Ctrl+V).

mvh. Bo Jensen

Butik Go’aften

www.goaften.dk

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 02:16
Tak for jeres svar. Har fikset det nu, det var et pdf-to-word-converter program jeg skulle bruge. Har fundet et par programmer som jeg vil anbefale til andre, er sikker på der er andre med det samme problem. Alle programmer har et par free-trial downloads man kan benytte sig af for dernæst at vurdere det man skal købe ;)

Able2extract
Trial123fileconvert
VERYPDF

Tak for jeres hjælp...
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)