Hej igen, jeg vil bare gerne have at folk er glade, og vi har ikke et blakket rygte som så mange andre i telebranchen. Acomma går det fint med så vidt jeg ved, jeg har dog ikke været indvolveret i daglig drift i snart 1½ år. Jeg må indrømme at din kommentar her i forum, ikke gavner mit firma, så derfor havde jeg håbet jeg kunne få et svar, så vi ikke fremstår som banditter der kombineres med løgn og latin, for det er ikke vores intention? Kender vi hinanden eller burde kende hinanden, foreslår jeg da du tilføjer mig på MSN eller sender mig en email. |
Sms udsendelse.
Vi har ikke prøvet andre lignende udbydere før, men helt blåøjede er vi ikke og jeg har intet problem med at anbefale dem. /anders raketmedie.dk |
Hej, Må jeg for god ordenskyld påpege at mudderkastning ikke er tilladt, så folk der anklager andre virksomheder burde nok komme med noget mere argumentation. Mailinglist.DK kan også være en mulig løsning. Selvom navnet hentyder til at det drejer sig om udsendelse af mails, kan systemet også sagtens håndtere SMS udsendelser. |