Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top professionel Webside til kun 100 kroner om måneden

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Og så til allersidst. Jeg har overhovedet ikke noget som helst at gøre med www.site2you.com. Jeg er helt almindelig forbruger af websites, og ønsker helt klart at få den bedste og billigste udbyder, og det kan jeg ikke tro at jeg er alene om.

Tilmeldt 12. Jun 09
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 15:27

Var der nogen der sagde spam?

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 15:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nu da Copy Paste var på tale, så er der en Copy Paste her. Den fra fra Velkommen til Amino.

Hjælp andre
Husk også at hjælpe andre. Er du hjælpsom over for andre, er der også større chance for, at andre vil hjælpe dig.

Vær flink
Amino er et rart sted at være, og det er fordi folk er flinke og rare. Så lad være med at angribe andre, også selvom du føler dig forulempet. Det eneste du får ud af det er, at du taber ansigt over for de andre debattører, og du risikerer at blive smidt ud af debatten. Hvis du finder et krænkende indlæg, så anmeld det! Dertil skal du huske på, at dine kunder, samarbejdspartnere m.m. bruger Google, og hvis du bruger dit rigtige navn, så dukker dine arrigskaber op, og det ser sgu ikke kønt ud.

Hold din advarsel for dig selv
Det ikke tilladt at tilsvine, advare om eller på anden måde forulempe personer eller virksomheder. Indlæg, der krænker reglerne, vil fremover blive slettet. Det er på sin vis ærgerligt, da vi alle kunne nyde godt af at blive advaret om div. svindlere på nettet, men dengang vi tillod det, gik der ikke en dag, uden at brugere, advokater eller det, der var værre (Er der noget værre end advokater? ;-), krævede, at vi slettede div. indlæg, og det er bare ikke konstruktivt. Vi har desuden ikke en chance for at vurdere, hvem der har ret i disse sager, og derfor har vi nu valgt, at Amino ikke skal være det sted, hvor man advarer hinanden om andre.

Giv en god rabat
Har du et produkt, du gerne vil sælge til de andre debattører, så giv en god rabat og fortæl om det her. Og husk, tilbud til andre Amino'er skal ikke mailes til dem, så kommer du i spam-helvede når du dør!

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 15:32

Corporation:
Nu da Copy Paste var på tale, så er der en Copy Paste her. Den fra fra Velkommen til Amino.

Hvad er det du forsøger at forklare ?

/allan

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:32

Corporation:

Jeg er vant til at betale 69 kroner pr. måned pr. E-mail adresse, (har 18 styk) som jeg yderligere kan spare. 

At sælge email adresser til 69 kr. pr. stk./md. det kalder jeg iværksætteri, her kan man da snakke om at sælge sand i Sahara Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 15:40

Prisen er fra Scannet A/S i Kolding. det er prisen udover de 3 styk der følger gratis med webhotellet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 15:40

Hej Compaz og Corporation

Jeg har endnu bedre nyheder til jer, der er nemlig flere penge at spare!!! Og endda med et dansk firma, wow!

Hos http://www.mono.net/ kan man få det samme for 39 kr. / måned, det er under halv pris !!!!

Jeg synes den slags løsninger er rigtigt gode for opstartere, der ikke har penge til at få udarbejdet et professionelt website.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 15:44

Det var da rart med endnu en udbyder. Og en Dansk. Selvfølgelig vil jeg til enhver tid prioritere en Dansk udbyder, ingen tvivl om det. 39 kroner. Men pengene skal jo også være forrteningsmæssige. Jeg tjekker lige siden igennem, og vender tilbage med et svar. Flere anbefalinger af danske leverandører skal være meget velkomne.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 15:49

OK - det var et link der ville noget. Tak for det. Jeg melder mig til og prøver en website. Sørg nu for at alle der er iværksættere får linket.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:51

Corporation:

Det var da rart med endnu en udbyder. Og en Dansk. Selvfølgelig vil jeg til enhver tid prioritere en Dansk udbyder, ingen tvivl om det. 39 kroner. Men pengene skal jo også være forrteningsmæssige. Jeg tjekker lige siden igennem, og vender tilbage med et svar. Flere anbefalinger af danske leverandører skal være meget velkomne.

www.one.com har også deres eget hjemmesideprogram med skabeloner. 11,25 kr. inkl. moms pr. måned + årlig afgift til dk-hostmaster, hvis du vælger et .dk domæne. Her kan du oprette ligeså mange email adresser som du vil, det koster ikke ekstra!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)