Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Top professionel Webside til kun 100 kroner om måneden

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)
Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Jeg har fået en helt unik hjemmeside. Mit eget logo, egne billeder, egne tekster, egne menuer og komplet søgemaskineoptimering. Jeg kan yderligere kople alle mulige features på - Shop - YouTube - Blok og meget mere. På Google er mit lillebitte firma nævnt mere end 50 gange. Da jeg skulle vælge en side havde jeg mere end 5000 forskellige sider at vælge imellem. Prøv selv www.templatemonster.com. som er det samme som www.site2you.com. Der har været mange indlæg med ordet unik. Det forstår jeg godt. Men er man et lille ny startet firma, så er 2 - 5 eller 6000 kroner mange penge, set i forhold til 100 kroner. Det er da også ærgeligt at det ikke er et dansk firma, men når det kommer til omkostninger, så er vi vel alle os selv nærmest. Nu har jeg ikke bare meldt mig til, sådan uden videre, man er vel lidt skeptisk, men da jeg opdagede at www.site2you.com har mere end 1 million kunder, og flere meget store koncerner, ja - så slog jeg til. Jeg har yderligere 3 timers webmasterarbejde hver måned gratis med i prisen. det har jeg brugt nogle gange, og 5 minutter efter har de lavet de ting jeg har bedt dem om. Jeg vil anbefale alle nystartede iværksættere at kikke grundigt på siden www.site2you.com. Er der noget vi alle har brug for, så er den en website og omkostninger på et lavt niveau. Jeg har det svært nok i disse dage. Banken gider ikke tale med mig, min mor har lånt mig alt hvad hun havde, og revisoren kostede en bondegård, så jeg kan stærkt anbefale at gøre som jeg har gjort. Ulempe: JA du skal kunne engelsk. PS: Til dem der laver hjemmesider: Jeg kan da godt forstå at det er frustrende med en så stor og dominerende konkurrent. Men sådan er konkurrence, og en fordel er der dog: enten at finde sig en anden branche, i en vis fart eller selv udvikle et system som www.site2you.com har og eksportere det til hele verden.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 15:00
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person

Tak for indlægget. Det var da helt utroligt. Jeg tænkte først at det kan da bare ikke passe. Jeg har fulgt de link der var sat ind, og har i dag modtaget de første 2 Trials der gælder i 7 dage. Her er mit resultat. Jeg får en direkte besparelse på 55.000 kroner årligt på 3 hjemmesider. Jeg får en support der er cirka 80 % hurtigere end den jeg har i dag. Jeg er vant til at betale 69 kroner pr. måned pr. E-mail adresse, (har 18 styk) som jeg yderligere kan spare. Og nu har jeg ubegrænset E-mail med til de 250 kroner om måneden (jeg valgte ikke den billigste løsning til 100 kroner, men tog den til 250 kroner om måneden) med de samme faciliteter som jeg er vant til. Som jeg lige ser det, foran mig lige nu, kan jeg genere en færdig webside på cirka 1 time. Flere af den slags indlæg. Tak for det.

Fra Hjørring
Tilmeldt 26. Oct 09
Indlæg ialt: 103
Fra  Dyngby.com Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvad f..... sker der her? Synes det synker noget dybt herinde efterhånden.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

dyngby.com:

Ja!

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København S
Tilmeldt 10. Aug 06
Indlæg ialt: 1825
Skrevet kl. 15:07

dyngby.com:

Ja det er ikke svært at se de indlæg er blevet copypasted ind Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:09

dyngby.com:

???

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:10

Nu jeg med, kan godt se det lugter lidt, men ja:)

folk hopper vel ikke på det, i hvert fald ikke alle ;)

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 15:12

Til orientering er det altså ikke Copy Paste. Det er skrevet af mig selv.  Jeg kan heller ikke se at det har noget med at synke dybt. Amino er til for iværksættere, der blandt andet gerne vil kunne spare nogle penge, altså mindre omkostninger i firmaet. det burde være populært stof for alle, i hvert tilfælde på Amino.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 15:14

Jeg syntes ikke det er værdigt med så mange ens indlæg. det er jo nærmest spam. Jeg går da ud fra at Amino har en redaktion der kikker lidt med engang imellem.  Jeg kan ihvert tilfælde ikke se hvad det har med iværksætteri at gøre.

Fra København
Tilmeldt 25. Oct 09
Skrevet kl. 15:21

Vi er faktisk en del voksne personer, der i vores fritid, prøver at hjælpe iværksættere, med den erfaring vi nu som individuelle personer har. Så er det ikke rimeligt med den slags indlæg. Hvis man ikke er enig i det man læser, så er det bedre at fremkomme med nogle modargumenter, så hvis et leverandør eller et produkt måske ikke opfylder de krav som man stiller, bliver gennem argumenteret her på Amino, og vel og mærket på en seriøs måde.

Side 1 ud af 3 (23 indlæg)