Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Saldi.dk <> e-moms.dk <> ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Jeg har kigget lidt på saldi.dk og e-moms.dk systemerne, da jeg synes det er vældigt smart at benytte et hostet økonomisystem for en lille nystartet virksomhed. Jeg er endnu ikke støt på andre lignende løsninger, men der skal jo nok være nogen. Kom gerne med anbefalinger.

Min umiddelbare oplevelse er, at e-moms er meget bedre rent layoutmæssigt og det fungerer HURTIGT! Til gengæld synes jeg saldi.dk har nogle flere funktioner, f.eks. mulighed for betydeligt flere satmdataoplysninger på varer, lagerstyring, levrengsadresse på kunder, og en masse andre ting.

I det hele taget virker det som om e-faktura er mindet på konsulentbranchen hvor der sælges timer, og saldi er mere beregnet til en handelsvirksomhed som sælger varer. Har jeg misforstået noget, eller indeholder demo-udgaven af e-moms.dk bare ikke alle funktioner?

/G

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 21:30

Ingen der tør komme med et bud?

Kan man måske høre fra brugere af systemerne hvad de synes om dem?

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 21:44

Har kun brugt e-conomic som også er hosted, men det er jeg også ret tilfreds med.

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 10:12

Hej G

e-moms er også tiltænkt handelsvirksomheder hvor du har brug for lagerstyring, og vi er ved at kigge på hvordan vi kan få lidt flere stamoplsyninger og funktioner ind i lageret. Fokus på e-moms er på brugervenlighed; Det skal være nemt hurtigt og billigt.

Vi udvikler hele tiden systemet, så der kommer hele tiden nye features. Du kan evt følge med i hvad der sker på vores twitter: https://twitter.com/emomsdk

Det er lidt en overvejelse af hvad du føler dig mest tryg ved samt hvad har du brug for i din virksomhed.

Demo udgaven er som sådan den fulde version af programmet.

mvh
Thomas

Fra København
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 18
Fra  Simpelt Regnskab ApS Skrevet kl. 16:25

Hej

Simpelt Regnskab (http://simpeltregnskab.dk) er et andet bud på et online regnskabsprogram. Programmet er tiltænkt virksomheder med meget simple regnskabsbehov, og forsøger at undgå så mange regnskabsbegreber som muligt. 

Hvis dine regnskabsbehov er simple vil du sætte pris på ikke at skulle håndtere et komplekst regnskabsprogram. Men hvis du har brug for lagerstyring skal du formentlig kigge på et af de andre systemer.

Venlig hilsen Jacob Oettinger (en af udviklerne bag Simpelt Regnskab)

Tilmeldt 23. Aug 06
Indlæg ialt: 360
Skrevet kl. 09:32

Hej

Jeg vil klart anbefale at du spørger din revisor/bogholder, hvis din revisor har et godt forudkendskab til et bestemt program vil det være klart hurtigere for ham at arbejde/hjælpe med i dette program. og hurtig hjælp er jo lig med lavere omkostning for dig.

Ellers vil jeg gerne anbefale E-conomic, det virker godt, og mange kender det (både af revisore, bogholdere og her på amino) og du vil derfor altid hurtigt kunnet få hjælp.

Mvh.

Benjamin

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)