Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress problem med billeder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Indlæg ialt: 712
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Ganske enkelt :-)

Hvordan får jeg de 2 billeder af klæbepuderne til at stå under hinanden i højre side?

Klæbepuder til P-Watch

Ja det lyder simpelt, men jeg kan simpelthen ikke få det til at virke....

I den visuelle editor sker der intet. Hvis jeg får det til at se rigtig ud, så hopper billedet bare op igen når jeg gemmer

StylingShop.dk - design dit eget postkasseskilt 

Fra Chiang Mai
Tilmeldt 31. Aug 09
Indlæg ialt: 2236
Fra  Move Marketing Co., Ltd. Skrevet kl. 09:28

bygger du det op i en tabel? 

Kristian Ole Rørbye

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 09:32

Fluer:

bygger du det op i en tabel? 

Nej jeg indsætter bare et billede og via det stylesheet der er på siden, ryger billedet ud i højre side.

Teksten 'omkranser' så billedet. Der er ingen tabeller brugt.

EDIT: Har indsat 3 x "-" efterfulgt af linieskift. Det løser problemet, men næppe på den rigtige måde :-)

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 09:35

brug evt tabeller til at styre det... det kan du gøre ved at installere tinymce advanced .. så får du tabel muligheden, hvis du lige går ind og tilføjer den i det nye punkt du får i venstre side af administrationen.. 

eller prøv at fjern billedebeskrivelsen (teksten under billedet (og rammen med))... det roder meget ofte rundt i billeders placeringer..

Fra Hjørring
Tilmeldt 11. Feb 06
Skrevet kl. 09:37

Brian Brandt:

brug evt tabeller til at styre det... det kan du gøre ved at installere tinymce advanced ..

Ok, det er måske mig der er naiv, når jeg troede at Wordpress' indsæt billede funktion rent faktisk virkede som man (eller i hvert fald jeg) skulle tro?

Det virker hvis jeg indsætter <br />&nbsp; flere gange via HTML editoren. Men gemmer jeg i den visuelle editor, så hopper billedet op igen Cool

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 10:48

det kommer helt an på hvilket theme du har valgt... det er op til designeren, at huske og lave noget css styling på det... og det glemmer de fleste desværre...

Fra Århus
Tilmeldt 11. Sep 07
Indlæg ialt: 515
Fra  Blacksnow.dk Skrevet kl. 08:50

Download Windows Live Writer og brug det til at skrive og tilpasse dine indlæg, det kan spare dig for en masse besvær med Wordpress' editor. Det er i hvert fald hvad jeg har erfaret Yes 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)