Hej, Vi står og manger plads til alt det undertøj vi har på lager, så vi er på jagt efter et lager, nok på 20-100 m2, i Ballerup eller omegn. Der skal gerne være plads til at sætte reoler op, da varerne er pakket i små kasser. Adgangsvej er ikke så vigtig, da varerne ikke er særligt tunge og derfor godt kan transporteres manuelt. Håber at støde på en, der har lidt plads til overs :) Hilsen - Jesper |
Søges: Lager i Ballerup ell. omegn til leje (20-100 m2)
- 1
Vi får meget snart ca. 100 m2 højloftet og opvarmet lager ledigt. Det udlejes ikke af os, men direkte af udlejer. Der er supergode adgangsforhold. Det ligger i Brøndby meget tæt på motorvej. Leje ca. 4400 kr. om måneden INKL. moms, varme og el! Der er 2 døre, så man kan evt. smide en gipsvæg op, og dele lokalet med en anden. |
Hej Jesper. Det er muligt, at vi får nogle kvm til rådighed i Herlev (v. grænsen til Skovlunde) i den kommende tid. Skriv til mig hvis du stadig er interesseret. Så vil jeg skrive dig bag øret. Hilsen Gitte. |
Hej Deco I tilfælde af dit behov for et loakle til 1000 kr,- stadig er til stede vil jeg råde dig til at kikke forbi os i City Self Storage Skovlunde. Vi ligger på Literbuen 2-4 og har rum fra 1m2 op til 330 M2 der samtidigt gør det muligt for dig at have en variabel lejeomkostninger da det er muligt at opgradere og nedgradere i størrelser. For mere information, se evt. vores hjemmeside: www.cityselfstorage.dk eller giv os et kald og hør hvad vi kan gøre for dig! 44 92 66 50
Mvh Michael |
City Self-Storage Skovlunde Literbuen 2-4 2740 Skovlunde 44 92 66 50 - www.cityselfstorage.dk Email: Skovlunde@cityselfstorage.com
Hej Jesper hvis du stadig mangler plads til dine vare kan du kontakte mig på tlf 29290203 hvis lager plads i hvidovre er ok. Mvh Michael |