Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

A4 pair med A5 label - selvprint

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer...

Jeg er ude og undersøge muligheden for at fremskaffe nogle A5 labels, som er placeret på den nederste del af et A4 ark.

A4 papirene bruges til fragtbreve. Den øverste del er til eget brug, hvorimod den nederste er til påklæbning af pakken.

Er der nogle aminoer derude, som ved hvor jeg kan få fat i sådanne ark - eller selv tilbyder dem?

Mvh.

Janus

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 16:40

Den hurtige løsning ville vel være at købe labelark med to A5 labels på hver? Så piller du kun den ene af, og gemmer den sidste.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 17:29

Anders // Det Sorte Bureau:

Den hurtige løsning ville vel være at købe labelark med to A5 labels på hver? Så piller du kun den ene af, og gemmer den sidste.

Det er helt sikkert også en mulighed, men når den anden del skal arkiveres så er det ikke super smart med klistrende labels i en mappe. Så derfor vil den anden løsning være at foretrække.

/ Janus

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 19:12

Janus Beck Christensen:

Hej Aminoer...

Jeg er ude og undersøge muligheden for at fremskaffe nogle A5 labels, som er placeret på den nederste del af et A4 ark.

A4 papirene bruges til fragtbreve. Den øverste del er til eget brug, hvorimod den nederste er til påklæbning af pakken.

Er der nogle aminoer derude, som ved hvor jeg kan få fat i sådanne ark - eller selv tilbyder dem?

Mvh.

Janus

En kunde spurgte mig i dag om vi havde den slags papir - det har vi ikke - men han fortalte, at han plejer at købe det hos labelpapir.dk

Fra Esbjerg
Tilmeldt 26. Aug 09
Indlæg ialt: 145
Skrevet kl. 00:02

Hej Janus,
den tilbageværende halvdel sidder jo på det bagvedsiddende lag. Der bliver ikke noget der klistrer sammen, hvis det er dét du frygter.

Men, kunne alternativet så ikke være, at du får fat i en printer der kan printe A5 labels i én bakke, og almindeligt A4 papir i en anden bakke. Så laver du bare opsætningen således, at du udskriver én kopi fra hver bakke? Så har du et label i A5 størrelse, og en kopi i A4 til dit arkiv.

anders@detsortebureau.dk // www.detsortebureau.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)