Jeg er igang med at søsætte et nyt dansk site om livs coaching. Visionen med det er, at det skal blive Danmarks største og mest brugte lifecoaching side, både for private, og for lifecoaches. Ideen er at man som besøgende kan læse en masse artikler og forskelligt andet om, hvad Lifecoaching kan gøre for en, i henhold til stress og for at nå nye mål i livet. Deruvoer vil der senere komme et kæmpe netværksmodul, hvor livscoaches får mulighed for at sparre og komme i kontakt med hinanden. For at dette skal kunne lade sig gøre, kræver det dog at jeg får fat i nogle kviv skarpe livs coaches, som kan være behjælpelig med at få skrevet diverse artikler og kunne kontaktes hvis besøgende har spørgsmål.. Der vil som belønning være mulighed for at få et banner til jeres egen hjemmeside ind på hjemmesidens forside, og i vil selvfølelig blive krediterede med både navn, link til hjemmeside, logo og kontaktoplysninger i alt materiale i fremskaffer projektet. Artiklerne skal ikke være meget længere end 1, max 2 A4 sider, så vi snakker altså ikke om enormt dybdegående artikler. Jeg håber på at kunne komme i kontat med ca. 5 dygtige coaches som vil være med til at dele ud af sin viden, og derved udvide folks viden om livs coaching, og hvad den kan gøre for en... Projektet ventes på benene i løbet af de næste 2-3 uger, og det kræver jo selvfølgelig at der er noget indhold først. Er der nogen spørgsmål, kan de fri stilles i denne tråd. De der skulle være interesserede bedes kontakte mig via min e-mail: brian@fraende.dk .. |
Lige en bemærkning til artiklernes længde: Du bør nok holde artiklerne nede på et sted imellem 400-700 ord. To A4 sider er alt, alt for meget til artikler, der skal læses på internettet.