Det kommer jo også lidt an på hvad du leder efter i en webshop.
Jeg er utroligt glad for shopify, fordi deres system er meget dynamisk, så du kan få både dit design og din funktionalitet som du gerne vil have det. Der er understøttelse for google analytics, ab split tests etc etc etc. Det eneste lidt kedelige, er at du ikke kan lave de store designmæssige ting i betalingsdelen, da den er beskyttet, men du kan lave et pænt betalingsflow aligevel
Ja, det er nok et spørgsmål som er stillet mange gange her inde, nu kommer der 200 svar med 200 af de bedste standard løsninger
Så hvis du ønsker at finde et system som passer til din forretning, vil jeg nok anbefale at du laver en liste af krav og ønsker og pågrund af den sammenligne alle de gode kommende bud/tilbud :)
Jeg har prøvet lige at liste nogle af de danske løsninger som jeg kender godt:
Nok som Henning skriver, så gør dig klar hvad det er du skal bruge i din webshop, og så er det nok en god ide at prøve et par webshops af, for at finde ud hvilke der kan hvad, og hvad der er vigtigt for dig.
Spørgsmålet er lidt ligesom.. hvad er den bedste bil man kan få... og det kommer også an på behov og budget.
Som flere har svaret på, så er det ikke muligt med så få oplysninger....jeg vil dog alligevel give et bud på 2 gode løsninger jeg selv forhandler.
På www.webshop-luxus.dk vores showcase der er præsentation af vores bud på en osCommerce baseret løsning.Søgemaskine optimeret, integration til C5 e-conomic og SummaSummarum. Alt det til en overkommelig pris.
Et andet bud er www.aesiras.dk Her får du det hele, økonomisystem, webshop, hjemmeside. Her er webshoppen en del af økonomisystemet, da systemet bruger samme database. Systemet kan lejes,købes. Installeres på en klient eller hostes, og naturligvis mulighed for flerbruger.
Men skriv lidt mere om hvilke krav du har,så er jeg sikker på at jeg kan finde en løsning til dig.