Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem sælger den bedste e-shop løsning.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvem udbyder pt. den bedste standart e-shop løsning?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:04

Det kommer jo også lidt an på hvad du leder efter i en webshop.

Jeg er utroligt glad for shopify, fordi deres system er meget dynamisk, så du kan få både dit design og din funktionalitet som du gerne vil have det. Der er understøttelse for google analytics, ab split tests etc etc etc. Det eneste lidt kedelige, er at du ikke kan lave de store designmæssige ting i betalingsdelen, da den er beskyttet, men du kan lave et pænt betalingsflow aligevel

www.shopify.com

min egen webshop på shopify www.mankind.dk

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 13:09

skovkjer:

Vi anvender kun Magento i vores løsninger fordi vi mener at det er klart den fedeste platform.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:16

Hej

Ja, det er nok et spørgsmål som er stillet mange gange her inde, nu kommer der 200 svar med 200 af de bedste standard løsninger Smile

Så hvis du ønsker at finde et system som passer til din forretning, vil jeg nok anbefale at du laver en liste af krav og ønsker og pågrund af den sammenligne alle de gode kommende bud/tilbud :)

Jeg har prøvet lige at liste nogle af de danske løsninger som jeg kender godt:

DanDomain 6.0
Scannet 2
ScanCommerce
DynamicWeb eCommerce 7

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:36

Nok som Henning skriver, så gør dig klar hvad det er du skal bruge i din webshop, og så er det nok en god ide at prøve et par webshops af, for at finde ud hvilke der kan hvad, og hvad der er vigtigt for dig.

Spørgsmålet er lidt ligesom.. hvad er den bedste bil man kan få... og det kommer også an på behov og budget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:45

skovkjer:

Dit spørgsmål er useriøs.

Seriøst - Hvad betyder "Bedste løsning" for dig ? Hmm

Fra Snertinge
Tilmeldt 20. Mar 06
Indlæg ialt: 531
Fra  odsherred-regnskab.dk Skrevet kl. 15:31

Hej

Som flere har svaret på, så er det ikke muligt med så få oplysninger....jeg vil dog alligevel give et bud på 2 gode løsninger jeg selv forhandler.

www.webshop-luxus.dk vores showcase der er præsentation af vores bud på en osCommerce baseret løsning.Søgemaskine optimeret, integration til C5 e-conomic og SummaSummarum. Alt det til en overkommelig pris.

Et andet bud er www.aesiras.dk Her får du det hele, økonomisystem, webshop, hjemmeside. Her er webshoppen en del af økonomisystemet, da systemet bruger samme database. Systemet kan lejes,købes. Installeres på en klient eller hostes, og naturligvis mulighed for flerbruger.

Men skriv lidt mere om hvilke krav du har,så er jeg sikker på at jeg kan finde en løsning til dig.

Med venlig hilsen

Kim Malmberg.
www.odsherred-regnskab.dk

Tilmeldt 23. Feb 07
Indlæg ialt: 558
Skrevet kl. 16:01

Ok kan godt se at spørgsmåler var meget åben.

Jeg skal finde en løsning til en klient. Men jeg bliver jo nok nød til at bede hende om lidt flere info.

men tak for de svar der er kommet, vil lige løbe det igennem og danne mig et kort overblik.

Hvis der er flere der skriver i tråden, må i meget gerne sætte ca. priser på

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:04

Jeg tror helt sikkert, at Amino vennerne vil give dig en pris, men hvordan skal de kunne dette, når de ikke kender opgavens art og indholde ? Hmm

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)