Jeg er ved at sætte google apps op saa jeg kan bruge gmail til mine emails til mit domæne og haaber at der er en der ka hjælpe lidt her.
I google anvisninger staar der at hvis man allerede har emails kørende til domænet skal man:
Slet eventuelle eksisterende MX-registreringer, før du angiver nye MX-registreringer.
Jeg har en eksisterende MX reg. i kontro panelet til domænenavnet. Naar jeg trykker paa slet knappen bliver den ikke slette alligevel. Der staar i bunden af siden af ændringer kan tage op til 1 time før de ses og 1-7 dage før de er spredt til internettet. Igaar aftes prøvede jeg at slette denne MX men her til morgen er den der stadig.
Den staar som prio 10.
Skal jeg vente med at tilføje de nye MX reg. til at denne eksisterende MX reg er væk fra kontrolpanelet eller kan jeg bare begynde at sætte de nye ind nu?
Dit problem drejer sig om et helt specifikt administrationssystem til DNS, så derfor vil jeg foreslå, du spørger din host (det firma, administrationssystemet ligger på). Det er nemlig lidt svært at hjælpe dig, når vi ikke kender det administrationssystem, du bruger.
Dit problem drejer sig om et helt specifikt administrationssystem til DNS, så derfor vil jeg foreslå, du spørger din host (det firma, administrationssystemet ligger på). Det er nemlig lidt svært at hjælpe dig, når vi ikke kender det administrationssystem, du bruger.