Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sådan hæver du dit salg via nettet.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sådan hæver du dit salg via nettet.

Flere og flere iværksættere begynder at forstå, at de skal være proaktive, hvis de vil se en øget omsætning fra kunder på internettet. Dvs. intet må være overladt til tilfældighederne når det gælder internetsalg.

Det er ikke din hjemmeside, det er dine kunders.
Det første du skal have forståelse for er, at du skal ændre din tankegang angående ejerskabet for din hjemmeside. Din hjemmeside er ikke til for din skyld, men for din kunders skyld. Derfor skal du bygge din hjemmeside op på sådan en måde, at kunden opnår ejerskabsfornemmelse for din hjemmeside, så kunden tænker – det er min butik eller mit sted hvor jeg kan få hjælp.

Opnår du dette, så vil du se din omsætning eksplodere!

Internetsalg er ikke tilfældighedernes spil.
Ingen af din besøgende kommer forbi tilfældigt og er som det første ikke ude efter dig eller din virksomhed. Potentielle kunder er ude efter informationer eller løsninger som udgangspunkt, og de søger indtil der er en hjemmeside der imødekommer deres søgning.

Før den potentielle kunde overhovedet har lyst til at købe, søger de via google eller andet sted, efter værdiskabende informationsindhold – rich content, som søgemaskinerne forstår at læse. Eller de opdager din online-annonce der rammer deres nysgerrighed – altså som er ubevidst behovs afdækkende hos den potentielle kunde – ”Det ser interessant ud, den må jeg lige klikke på”.

Så udgangspunktet er, at dine besøgende er ikke kommet tilfældigt forbi.

Så hvad skal du bruge dette til ?

Jo, ser du. Du har nu allerede lært 5 væsentlige ting. Det var hurtigt ikke ? Big Smile

• Byg din hjemmeside op efter, hvad kunden vil have – informationer og løsninger.
  • Opprioritere den værdiskabende information på din hjemmeside.
  • Du skal ikke spilde pladsen, på hjemmesiden, med en masse forklaringer, f.eks. hvilken problemstilling kunden har, da kunden selv godt ved det og søger derfor efter en løsning eller information.
  • Du skal opprioritere din synlighed på nettet på alle måder – dvs du skal eje din trafik.
  • Din landingpage skal indholde den værdiskabende information, som linket henviser til, så den imødekommer personens forventninger.

En effektiv hjemmeside vil blive søgt og fundet af potentielle kunder og antallet vil stige i takt med ovennævnte.

Giver dette mening ?

Har du brug for konkrekt hjælp til ovenstående, så hold dig ikke tilbage fra at kontakte mig.

Pga at indlægget ikke skal bliver for langt her på Amino, så kan du læse det sidste på min blog. Klik her.Yes

Hav en fantastisk dag.

Mvh.

Glenn.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:57

Hmmm.. der er kun 87 personer som har læst mit indlæg Crying

Den får lige en tur til i systemet Angel

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:00

Hej Glenn.

Takker først for informationen i din artikel, ang. opbygningen af en succesfuld hjemmeside; men vil gerne vide om der er nogle bestemte normer omkring åbningen af netsalg på en hjemmeside, f.eks om det er nødvendigt med et cvr.nr. etc. Eller om disse praktiske ting kan gøres hen ad vejen....ved jo ikke om tingene (netsalget) kommer til at gå.

Mvh

Tulla

Tilmeldt 30. Mar 11
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:17

Hej Glenn.

Takker først for informationen i din artikel,ang opbygningen af en succesfuld hjemmeside, men vil gerne vide om der er nogle bestemte normer omkrin åbningen af netsalg på en hjemmeside, f.eks. om de er nødvendigt me et cvr nr. etc. eller om disse praktiske ting kan gøres hen ad vejen........ved jo ikke om tingene(netsalg) kommer til a gå.

Mvh.

Tulla

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Hej Tullla.

Beklager den lange svar tid og 1000 tak for dine ord. Det er fedt at man kan lede i Aminos arkiv efter guldkorn på alle områder.

Lad os vende spørgsmålet om, ville du selv købe fra en fremmede sælger, som ikke er registret på nogle måder?

Det skaber utryghed og mistillid til hjemmesiden og til dig.

Nu er dette en meget gammel tråd, der er fundet frem. Så lad os lukke den igen Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:10

Hej Tullla.

Beklager den lange svar tid og 1000 tak for dine ord. Det er fedt at man kan lede i Aminos arkiv efter guldkorn på alle områder.

Lad os vende spørgsmålet om, ville du selv købe fra en fremmede sælger, som ikke er registret på nogle måder?

Det skaber utryghed og mistillid til hjemmesiden og til dig.

Nu er dette en meget gammel tråd, der er fundet frem. Så lad os lukke den igen Big Smile

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. Oct 06
Indlæg ialt: 2589
Fra  Tømrer - snedker virksomheden Koluda Byg Skrevet kl. 14:59

Linket i indlægget til din blog virker ikke...;)

Kan måske være en årsag til ikke mange har læst den.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:03

Hej Rene.

Lang tid siden. Håber at alt er vel hos dig Star

Ja, linket virker ikke. Som sagt så er tråden gammel, fra år 2009. Men indholdet er dog forsat betydningsfuldt for webshopsejere.

Jeg syntes, at 927 læsere er da rigtig mange Yes

Du har da ret i, at den gang var der ikke så mange der skrev en kommentar. Big Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)