Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teleløsning, omstilling i små virksomheder

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 22:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe os med at finde hoved og hale i telefoni-junglen?

Jeg har surfet lidt rundt på nettet og her på Amino uden helt at finde det svar jeg har brug for, derfor giver jeg lige debatten et skud, og håber ikke at der er for mange oprettede debatter om emnet jeg ikke har fundet.

Vi er to selvstændige (en frisør og en kosmetolog) der har besluttet at etablere et samarbejde og komme under fælles tag. (samme hus, to virksomheder). Vi mangler i den forbindelse en teleløsninger der vil kunne opfylde følgende krav:

Et fælles indgående telefonnummer, Kø funktion, omstilling (trykvalg) til enten frisør eller kosmetolog (eventuelt  til eksisterende mobiltelefon), Prisbillig!

Da vi samtidigt har online booking system, vil der være internet i bygning, så eventuelt en IP-løsning?

Er der nogen der har erfaringer med omstillingsløsning i denne slags helt små virksomheder (to telefoner)?

Med venlig hilsen

Søren

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 22:44

Jeg har en løsning fra Sydenergi som matcher det behov du beskriver (dog med lidt flere lokalnumre)
Det de tilbyder er det samme som du i resten af landet kan få igennem www.firstcom.dk

De kan helt klart hjælpe dig med en god løsning ;o)

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 11:25

Hej Søren

Vi har lavet et system der kan lige nettop det du ønsker, prøv at tjen http://www.firmafon.dk.

I vores system kan du opsætte telefonmenu, ringegrupper, omstilling osv.

Du kan så sætte den til at ringe direkte til jeres mobiltelefoner, eller selv bestille et par telefonlinjer alt efter jeres behov.

Du skal være mere end velkommen til at ringe til os på 77344540 eller fange mig direkte på mail ns@firmafon.dk så kan jeg hjælpe jer godt i gang :)

Håber vi kan hjælpe jer med at løse jeres problem!

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Apr 08
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 11:29

Jeg snakker i øjeblikket med Telia Erhverv som en løsning som kan det som du siger. Den er billig, og kan opgraderes efter behov. Indeholder både mobil og fastnet muligheder

Fra Holbæk
Tilmeldt 18. Nov 08
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 11:36

Telio.dk kører nogle intro tilbud som jeg syntes er rigtigt gode, måske du skulle tjekke det ud???

Hilsen Niels

Niels Norspang

www.lampecity.dk

Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 12:17

Telia Mobiz er super billigt og nemt. Der får i et hovednummer som er fastnet, og så kan i selv lave omstilling derfra. Ud over omstilling er der også velkomst og en masse andre features. Og det hele styres online eller via sms fra sin mobil. Helt genialt!

Tilmeldt 16. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 20:11

Tak for alle de gode svar!

Jeg vil starte fra en ende af, og så gå jeres forslag igennem fra en ende af.

Endnu engang tak for hjælpen, jeg vender tilbage når jeg har besluttet mig.

Med venlig hilsen

Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)