Hej, Jeg vil høre om der er nogen der kan hjælpe os med at finde hoved og hale i telefoni-junglen? Jeg har surfet lidt rundt på nettet og her på Amino uden helt at finde det svar jeg har brug for, derfor giver jeg lige debatten et skud, og håber ikke at der er for mange oprettede debatter om emnet jeg ikke har fundet. Vi er to selvstændige (en frisør og en kosmetolog) der har besluttet at etablere et samarbejde og komme under fælles tag. (samme hus, to virksomheder). Vi mangler i den forbindelse en teleløsninger der vil kunne opfylde følgende krav: Et fælles indgående telefonnummer, Kø funktion, omstilling (trykvalg) til enten frisør eller kosmetolog (eventuelt til eksisterende mobiltelefon), Prisbillig! Da vi samtidigt har online booking system, vil der være internet i bygning, så eventuelt en IP-løsning? Er der nogen der har erfaringer med omstillingsløsning i denne slags helt små virksomheder (to telefoner)? Med venlig hilsen
Søren |
Jeg har en løsning fra Sydenergi som matcher det behov du beskriver (dog med lidt flere lokalnumre)
Det de tilbyder er det samme som du i resten af landet kan få igennem www.firstcom.dk
De kan helt klart hjælpe dig med en god løsning ;o)