Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

14 årig freelancer søger et job / opgave

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Aminoer :)

Jeg er en 14 årig dreng der har en del erfaring med webudvikling, og jeg har også en smule erfaring med udvikling af desktop applikationer, primært for Ribehøj familiepark..

Nu har jeg sat mig et lille website op, http://www.hsp.dk, jeg ved det, det er ikke alt for kønt, men jeg er altså bedst til at kode og ikke ligefrem til design og indholdsforfatning. Det kan i jo selv tjekke. Det validere uden problemer som valid kode, på alle sider.

Men altså jeg er suveræn i XHTML, CSS, Javascripting og kan også en del PHP, og noget ASP + lidt Actionscripting.

Jeg går altid efter at skrive valid kode, og overholde best practices.

Men det har været lidt småt med klienter på det seneste, og jeg har søgt et par steder, men det ene sted kunne de ikke bruge flere folk, og det andet sted blev jeg stillet en sindsyg stor optagelsesopgave, og jeg må indrømme der var niveauet nok lidt for højt (jeg skulle forsøge at udvikle et modul til 6000,- mulige kunder, jo tak -.-)

Jeg har også før lavet PSD til XHTML/CSS konverteringer med meget tilfredse modtagere, og har også lavet lidt Flash førhen. Begge ting var for nogle ret store firmaer, og jeg blev rent ud sagt bedt om at holde kæft, fordi det jo logisk nok kunn skade deres ryg at jeg var 13/14 år og arbejdede for dem.

I mit minimale portfolio kan i også se et link til en side jeg har lavet for en af mine faste klienter, hvor jeg har udviklet et custom plugin, og designede et simpelt logo.

Men jeg vil nu gerne høre om der er folk / firmaer derude der kan bruge en frisk og energisk udvikler/medarbejder som kan lave noget af ovenstående. Jeg lærer også sindsygt hurtigt hvis det skulle være, og lægger altid hele min sjæl i opgaven .

Hvis det sku være, dig, eller du kender en som har, så er du velkommen til at skrive her på Amino, skrive på mail, eller ringe/sms til mig.

Også hvis i har spørgsmål, så stil dem endelig, endten privat eller bare her i tråden :)

Mail:

hsp@hsp.dk

Telefon:

24627080

Mvh Henrik Pedersen

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 22:33

Hej Henrik

Velkommen til Amino jeg vil foreslå at du opretter dig under Amino freelancer, her finder du også opgaver du kan byde på.

/allan

Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 06:46

Tak for tippet, men jeg er allerede derinde og skyder også på dem så snart der er nogle :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)