HJÆLP Jeg kan ikke finde et forsikrings selskab som vil tegne en professionel ansvarsforsikring med mit offshore selskab. En professionel ansvarsforsikring er en betingelse for at jeg kan få en kontrakt med min kunde. Alle danske forsikringsselskaber siger at de ikke kan forsikre udenlandske selskaber...., de siger at selskabet skal forsikres i det land hvor selskabet er registret. Når jeg henvender mig til udenlandske forsikrings selskaber, så er de ikke interesseret...., sandsynligvis fordi de ikke kender til danske forhold..., og fordi de ikke kender mig. Jeg har tænkt på at lave et dansk selskab(som kan forsikres) som ejes af mit offshore selskab. Jeg bor i udlandet (Brasilien) og tjener mine penge i udlandet(worldwide). Jeg kunne selfølgelig også oprette et firma i Brasilien...., men det er meget meget burokratisk. Er der nogen der kan hjælpe...??, er der nogen der kender en god forsikringsagent som kan forsikre udenlandske / offshore selskaber ...?? Med venlig hilsen ForsikringsDesperatoren |
Forsikring til udenlansk / offshore selskab , professionel ansvarsforsikring.
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)