Hejsa. Jeg er blevet den svenske indretningscommunitys danske manager, så jeg skal stå for lanceringen af styleroom.dk som snart går i luften. I den forbindelse søger jeg boliginteresserede, til at svare på disse spørgsmål og hvorspørgsmål og svar, kommer til at figurerer på styleroom.dk Spørgsmål:
Navn: Stilling: Hvordan bor du? Hvad har du af indretningsplaner for vinter 09? Har du nogen renoveringsprojekter i gang pt? Hvad er dit seneste køb til dit hjem? Beskriv din indretningsstil med 3 ord: Har du nogen skjulte talenter? Hvilket indretningsprogram inspirerer dig mest? Synes du danskere er gode til indretning? Hvilken kendt person, kunne du tænke dig at besøge? Har du nogen favoritbutikker, fysisk og online? Har du nogen favorit designer? Hvad lægger du mærke til hjemme hos andre? Hvad kunne du aldrig drømme om at have i dit hjem? Hvad er dit næste drømmemøbel? Hvad er dit bedste indretningstips?
Når siden er oppe, vil jeg skrive det herinde, indtil da søger jeg som sagt nogen der har lyst til at støtte op om projektet, ved at oprette albumme rover deres eget hjem og som vil svare på disse spørgsmål og blive featured på siden....
På forhånd tak.... :) |
Hej Lone,
Det lyder som et spændende projekt som jeg glæder mig til at se.
Jeg skriver til dig i fald du får brug for boligsager til projektet. Jeg fotograferer
løbende bolig- og inspirationssager til forskellige magasiner og kan både tilbyde dig allerede
produceret sager eller at fotografere til nye projekter.
Du kan se eksempler på min hjemmeside : http://mp-photo.com/pictorials/1
Du er selvfølgelig altid velkommen til at kontakte mig.
Vh
Michael