Det er ikke sikkert at det er et dårligt tegn, men hvorfor bruge et helt nyt netværk? Alle kampagner der ikke er unikke giver jo ca. den samme pris alle steder eller man kan ihvertfald forhandle sig frem til ca. den samme pris, for de forskellige netværk får ca. det samme af mediebureauet bag og har derfor det samme beløb at give af. Herefter er der nogle andre parametre at vælge ud fra, som hvor hurtigt betalingerne falder og hvor sikker man er på at modtage sin betaling.
Er det mig der misforstår dit indlæg? Har prøvet flere af dne links, alle henviser til dem de bør..
Ja de linker til de "rette" sider, men så kig nede i bunden i venstre side, det er afilliatelink alle sammen..Smart, men farligt.. Det kan jo være de mister alt på deres konto ved snyd.
Er det mig der misforstår dit indlæg? Har prøvet flere af dne links, alle henviser til dem de bør..
Ja de linker til de "rette" sider, men så kig nede i bunden i venstre side, det er afilliatelink alle sammen..Smart, men farligt.. Det kan jo være de mister alt på deres konto ved snyd.
Ja, der er affiliate links fra adservicemedia på de domæner jeg testet - Hvis jeg var affiliate manager var de blevet taget af mit program med det samme, de skaber jo ikke noget værdi.