Vi er en postorder virksomhed som søger en partner til håndtering af vores pakkedistribution. Vi sender p.t. med pd, via egen standard erhvervsaftale. Vi søger et firma som har en god rabataftale med pd, således at vi via jer, kan opnå en besparelse på vores privatpakker (erhverv til privat). vi ønsker fortsat selv at stå for plukning/pakning, og skal således "blot" bruge jeres opnåede rabat hos pd, til at skære i omkostningerne til pd. Vi har forsøgt at opnå rabat hos pd, men møder en mur når vi forsøger. Derfor er vi nu gået igang med at finde alternativer, og troede i første omgang at løsningen var en aftale med GLS, men vi har nu lært at der er en del virksomheder i DK, som HAR fået den rabat vi ønsker, og derfor kunne det jo være der var nogen derude der havde lyst til at videreformidle rabatten, og tjene en stk pris per pakke vi sender ud. Vi sender pt. 10-15.000 pakker årligt (stigende). En aftale skal helst foregå på en måde hvor vi selv kan printe labels, enten via consigner eller egen webpack adgang.
Send venligst PM eller skriv kontakt info. pft Michael |
Hej Michael
Jeg er ved at etablere nyt pakkefirma i danmark.
Vi bliver gode på privatkunderne og vil selvfølgelig være interesseret i at distribuere jeres pakker.
Jeg forventer at starte op 1/6-2010.
Send dine oplysninger på info@apakke.dk, så kommer jeg en tur forbi og præsenterer vores koncept.
Med venlig hilsen
Rikwin Jakobsen