|
Så blev jeg ringet op af Quantum Services - der bare liiige skulle tjekke op på succesfulde Business professionals i europa... Sælgeren gjorde -på engelsk - meget opmærksom på at hun IKKE ville sælger noget men bare bruge et minut på en undersøgelse for de STØRSTE europæiske investeringsbanker, der KUN henvendte sig til EXECUTIVES og BUSINESS PROFESSIONALS ...hvordan de har fået mit nummer aner jeg ikke !!!! Men fin strategi, hvis man er lidt grøn føler man sig jo helt smigret... Der var den sædvanlige sidegade-vekseler stemning i baggrunden - de har jo travlt i den internationale finansverden. Jeg legede lidt med på hendes spørgsmål om PORTFOLIO, SHORT OR LONG TERM INVESTMENT STRATEGY osv... til sidst (kun ca. 1 minut) skulle hun bare liiiige bruge min email adresse fordi allle oplysninger skulle i en database... Det sagde jeg nej tak til...hvorefter hun sagde farvel. Jeg kan ikke helt vide hvad de skal bruge det til, men jeg tror ikke det kan være til noget godt... |
quantum services
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
- 1
|
Desværre fik de første gang (anden start end den du beskriver) lokket min mail og tlf nummer, hvilket har resulteret i en del "super gode tilbud om aktiekøb i europa, som jeg bør købe", men smækker bare på. De er stoppet med at ringe nu efter ca 4 gange. |
|
Så fik vi osse "fornøjelsen"... det er (bandeord) utroligt at de gider spilde tid på det, men vi er i den grad plaget af de opringninger så man skulle tro det var løgn! Hvis nogen har gode råd, så endelig ikke hold jer tilbage. Jeg er "særligt" udsat, for selvom vi er en lille biks har vi eksport og en del kunder henvender sig på engelsk, vores kontordamer der tager telefonen kan ikke (og forventes ikke at skulle!) sortere i det, men det er (2 bandeord) meget irriterende at skulle 1 minut flere gange om dagen, før man finder ud af om det er en seriøs henvendelse eller i afdelingen for "spøg og skæmt"! Det er tankevækkende, men siden vi fornylig har fået oversat vore hjemmesider til engelsk, er antallat af disse henvendelser steget så man tror det næppe, så , gode råd modtages med tak, hvordan (bandeord) holder man det de værste fra dørene? |
|
Boiler-room virksomheder! Pas på med alle disse hvis I skulle blive ringet op.. ![]() List of unauthorised overseas firms operating in/from the UK (as supplied by the FSA)..... Ainsley Consulting SL (now known as Mercier International Group) Alexander Rothko Associates* Amherst International Anderson Fitzpatrick (Switzerland) AG Argus Global Equities Limited B A Gelman Bagnestone BenjaminFisher SL Berkley Murray Securities Berkshire Tax Consultants Black & White Investments Boska Settlement Corporation Bradley Chen & Associates Braun & Bridgewater Corporation (aka BBGC Corporation) Breakthrough Venture Partners Breslan Aliied Limited Cambridge Global Inc Capital One Management Inc Carlton Birtal Advisory Services SL Carter James SL Chamberlin Management Inc Chapman Foster Group SL Chicago Board of Acquisitions Inc * Clarington Group (The) Clarkson Gordon Ltd Clifton Financial Services Cohen Edwards Asset Management Collins Tate & Murchison Condor Research Crandale Group Creston & Childs Douglas St James Dunhill Capital E1 Asset Management Edward Tate Elliot Price & Associates Equity Research Group Eurotraders Everest 1 Inc. Fairchild Roth Financial Inc Fernvale Associates Fielding Clifford First Chartered Capital Corp / First Colonial Trust First International Equity & Acquisitions Inc Franklin Asset Management (aka Jefferson Management) Fraser Hunt Levine Fridman, Koch and Saul (aka Cambridge Global and Amhers International) Globeshare Godwynn International Goldberg Kravitz (now known as Union Partners SL) Goodman Management Associates GS Anguilla Harrington Advisory Services/Harrington Advisory,SL Hamilton Asset Management Handel Ross Advisory Hannover Markka Capital Hargill & Black Associates Harper Mills and Paige Inc Harrop, Lees, Brown & Co Henderson Young Hoffman Philips SL Hopkins, Pierce & Co Limited Hyda Florsbanc International Business Advisors International Options Trading (PTY) Ltd* ITB Group Jackson Cole Investments Jacob Stern Jefferson Management (aka Franklin Asset Management) K P Allen Kammer, Stuartt Reed Kerona Trading Ltd Kline Management Group Kobe Securities International Liberty Assets inc Liberty First Financial Services Liberty One Advisors LLC* Livingstone Asset Management Lombard Grand Inc Lox International Group Market Access Group Maxwell Fleming & Associates McKenzie Goldstein & Associates* McKenzie King Ltd Mercantilebanc Securities Inc Mercier Interantional Group (aka Ainsley Consulting SL) / Mercier asset Management Inc < |
|
Jeg: ABAKOMP det er Markus Ham: Hi my name is (glemt med det samme) i am calling from (glemt endnu hurtigere) can i talk to the financial advisor in your business. Jeg: You are lucky.. thats me. Ham: Great.. i just want to make sure that you know it is not a sales call ... yadda yadda ydda.. Telefonen ringer og dermed opkaldet jeg egentlig ventede på så jeg afbryder.. Jeg: Sorry i have another phonecall on the other line its important can you please call in 30 minutes.. Ham: Yes sure ill just call and.. (her afbryder jeg for at kunne tage den anden telefon) Mens jeg snakker kan jeg se at manden efter 10 minutter starter med at kime os ned hver 2det minut. Jeg siger til de andre de ikke skal tage den. Da jeg er færdig og han stadig ringer hvert andet minute tager jeg telefonen igen. Mig (barsk tone) : Which fucking part of "call me in 30 minutes" didnt you understand, i told you to bloody call in 30 minutes didnt i? And what do you do? calleing every 5 seconds disturbing me on an important phonecall. Ham: I am sorry sir i just wanted to cal and ask if you could answer a few quest.... Mig: For gods sake .. i know that this is a sales call .. this is not the first time guys like you call me.. BUT do you really think i would ever do business with someone who cant follow simple directions like "call me in 30 minutes"?? (stille i den anden ende) no.. right? So have a nice day and dont call again.. Ingen har ringet siden.... :) Hilsen |
|
I do like that part! ROLF! ![]()
STMF! |
Og dog.. nu har de sku ringet igen.. desværre nåede jeg ikke røret eller havde jeg ¤%#&%¤ ikke været så flink denne gang. Jeg tror de har også prøvet med et andet nummer 2 minutter før. |
Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
Bliv gratis medlem