Hvad med at lave en pendant til "Hot or Not" for biler hvor man kan give de enkelte biler point. Måske går der sport i at uploade det fedeste billede og få det højest på listen.
Hvad med at lave en pendant til ''Hot or Not'' for biler hvor man kan give de enkelte biler point. Måske går der sport i at uploade det fedeste billede og få det højest på listen.
/Jesper
Det lyder som en god idé, og den er taget til efterretning.
Jep... få produceret nogle gakkede reklamefilm til viral markedsføring... det får suppen til at koge ;-)
Mvh
Tommy Duus
Problemet med de reklamefilm er:
1. Jeg har ikke råd til at få nogle til at lave dem for mig. 2. Jeg aner ikke gennem hvilke kanaler filmene skal distribueres for at nå ud til folk (og dermed skaber besøg).
Jeg kører en konkurrent til din side på www.zoomcar.dk, og vi har en stor konkurrent i bilgalleri.dk. De har brugerne, forum og andet godt. Jeg har brugt en masse krudt på at drive trafik og biler til siden, og det er gået nogenlunde, men det koster kr.
Jeg kører en konkurrent til din side på www.zoomcar.dk, og vi har en stor konkurrent i bilgalleri.dk. De har brugerne, forum og andet godt. Jeg har brugt en masse krudt på at drive trafik og biler til siden, og det er gået nogenlunde, men det koster kr.
Hejsa - ja, jeg har set din side en del gange og det ser godt ud. Bilgalleri er en stor konkurrent, da de har super mange brugere, men det må da være muligt at kunne differentiere sig lidt, og på den måde få nogle besøgende.
Det kan være vi skal lave et fælles samarbejde for at drive trafik til vores sider ;-)