Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TOPbanner på DBM.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er.

Vi gentager succes'en med en ny Auktion på Amino Marked:

TOPbanner på Ditbrugtmarked www.DBM.dk i 1 måned. Minimum 10.000 visninger.

Gi' et bud hvis du vil ses af mange mennesker til en billig pris.

HUSK også at du GRATIS kan oprette alle de annoncer du har lyst til.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Herlev
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 428
Skrevet kl. 23:29

Må man spørge hvad det tidligere TOPbanner "røg" for..? Så har man en idé om et prisleje.

K

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 00:37

Hej.

Ja, det må du da Geeked

Det gik såmænd for sølle 310 kroner.

Hvad det løber op i denne gang er der jo ingen der ved, men efterhånden som der bliver flere der kigger på Amino Marked, vil priserne nok blive mere realistiske.

En "normalpris" vil nok ligge på ca. 1.500-2.000 kroner for 10.000 visninger, men da jeg mest driver siden for at drille Den blå Avis, og ikke er afhængig af indtægter, er det sjovere at sælge bannere på denne måde.

Ha' en fortsat god aften.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 13:12

Umiddelbart synes jeg din normalpris er noget urealistisk. Du taler om en CPM på 150-200 kr? Det er noget nær de priser som de helt store meder, bl.a Den Blå Avis kører :-)

En CPM på 20-30 stykker ville nok være mere realistisk, så din pris på 300 kr for 10.000 visninger (30 CPM) ville jeg mene var meget realistisk.

-Lars

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 15:54

Hej Lars.

Sikke da en gang sludder No

Et banner er dét værd som kunderne er villige til at betale. 10.000 visninger på Den blå Avis er ikke mere værd end 10.000 visninger på Ditbrugtmarked. Det er jo de samme kunder der sigtes efter.

Til din info koster det ca. 3.000 kr. for 10.000 visninger på Amino. Det er sindssygt dyrt, men hvis man netop vil ramme Aminos brugere er det en o.k. pris.

P.S.: Indtjeningen på bannere (via affiliateprogrammer + Google AdSense) på Ditbrugtmarked er langt højere end dén pris jeg kan få ved alm. salg af bannerpladserne. Når jeg alligevel sælger dem billigt via Amino Marked skyldes det bl.a. reklameværdien ved at have auktionen på Amino.

Ha' en fortsat god dag.

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Viborg
Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:13

Ja, det kommet vist an på hvordan man vurderer reklameværdi... 10.000 visninger på Den Blå Avis eller "Sørens loppemarked", jeg ved godt hvad jeg ville vælge hvis prisen var det samme...

God fornøjelse med dit salg.

Mvh Lars

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 17:19

larsd:

Ja, det kommet vist an på hvordan man vurderer reklameværdi... 10.000 visninger på Den Blå Avis eller "Sørens loppemarked", jeg ved godt hvad jeg ville vælge hvis prisen var det samme...

God fornøjelse med dit salg.

Mvh Lars

Jeg giver dig 100% ret! Det produkt man vil sælge virker også mere troværdigt i kundens bevidsthed, hvis reklamen er placeret på en troværdig side og ikke bare en bannerfarm.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)