Hej allesammen.. For at gøre det kort.. Jeg har siddet på amino og fulgt godt med et halvt års tid nu, og selv smidt et par indlæg hist og pist. Jeg er helt vild med iværksætter ideen og har selv gang i et par ting..
Situationen er sådan at jeg er blevet fyret fra mit arbejde pr. 1. februar. Pt. arbejder jeg som moving-light teknikker hos et af danmarks største lysudlejningsfirma, hvor jeg tester og reparerer alle former for lamper, projektorer og medieservere.. Jeg er selvfølgelig ked af at skulle forlade virksomheden pga. nedskæringer grundet økonomien. Jeg er igang med at læse matematik A-niveau på VUC samtidig med jeg arbejder så jeg kan starte på ingeniør uddannelsen på DTU til sommer.. tænker pt. (Maskine- eller produktions ingeniør) Jeg står og mangler et fuldtidsarbejde fra februar til juli, hvorefter jeg kan blive degraderet til "studejobber" derefter.. og det må meget gerne være noget hvor jeg kan lære noget nyt, være teknisk og selvstændig. Og tænkte der måske kunne være nogle herinde som kunne bruge en ekstra hånd???.. det håber jeg hvertfald.. :) Hvis der er kan i jo sende mig en mail på: Timkrupsdahl88@hotmail.com eller ringe til mig på: 29 90 05 17 .. Jeg er meget åben overfor mulighederne
Mvh. Tim Krupsdahl |
glemte lige at sige at det er i København..
slet ingen der har noget at tilbyde?? er som sagt ikke kræsen..