Der er to ting jeg tænker der vil være vigtigt når jeg skal vælge, 1) Design og Kommunikationen og 2) Indtastnig af mine modtagere fra databasen
uanset hvem jeg vælger skal jeg så ikke taste alle email adresserne ind en efter en alligevel? eller hvordan gør i det?
Næsten alle, hvis ikke alle kan tilbyde import af modtagere i forskellige formater.
Næsten alle kan også tilbyde en designskabelon eller at få designet en skabelon der passer 100% til jer, således at man ikke bare sender en template som 2000 andre også, altså at man ikke ligner alle andre i mængden.
Har ca. 130 allerede i min database fra en konkurrence jeg kører, men de er skrevet op via min hjemmeside og ikke en mailservice så slipper jeg vist ikke for at skrive dem ind en for en?
prøver nu aweber (popup ved exit), ved ikke om det virker, kan ikke se det selv, men statistik siger den er vist 1 gang såå..mon ikke!?
har lavet det som en splittest, god feature der :-)
Har ca. 130 allerede i min database fra en konkurrence jeg kører, men de er skrevet op via min hjemmeside og ikke en mailservice så slipper jeg vist ikke for at skrive dem ind en for en?
Du kan have hive dem ud af databasen og ind i en fil med et format der passer til aweber´s krav