Ja det kan du have helt ret i - jeg tænker her på tillægsydelser/service som er includeret i basisbetalingen
Helt specifikt tænkte jeg her på at brug af Activewebs navneserver så vidt jeg husker koster ekstra, hvilket ikke er tilfældet hos en del af deres kolleger.
Nu er jeg muligvis en gnier men det irriterede mig at betale XX,- om året prdomæne for ovenstående.
Det er korrekt at vi tager os betalt for DNShosting på vores navneservere, årsagen er at vi har en meget lav efterspørgsel på dette og foretager opdateringerne manuelt. De fleste anvender eksterne DNS tjenester som f.eks. Niels nævner eller kører selv DNS server, hvis tilfældet havde været anderledes havde vi sikkert lavet et system så man selv kunne administrere sine DNS records. I så fald havde vi ikke haft nogen manuel arbejdsbyrde forbundet med det, og så kunne vi sikkert tilbyde det gratis på lige vilkår med de andre gratis tjenester vi har såsom MX backup og sekundær DNS service. Det kommer sikkert under alle omstændigheder på et tidspunkt, men der er mange andre ting der står højere på vores todo liste i øjeblikket.