Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Activewebs - erfaringer ?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Indlæg ialt: 1450
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 14:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

En af mine kollegaer overvejer kraftigt at bestille en dedikeret server hos Activewebs.

Er der nogen herinde fra, der har erfaring med dette firma?

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 14:41

Hej

ActiveWebs hoster blandt andet amino.dk og gør det rigtig godt, ligesom de har mange andre Amino'er på kundelisten.

Så dem går din kollega næppe galt i byen hos.

Sune fra ActiveWebs er også ganske aktiv her på Amino.

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 15:14

Hej Anders 

Tak for dit svar.... Hvis de kan klare at hoste Amino, så tror jeg bestemt også, at de kan klare at hoste min kollegas hjemmeside Smile

Fra Odense
Tilmeldt 8. Nov 07
Indlæg ialt: 174
Fra  LAIT Skrevet kl. 21:04

Hej Rasmus

Vi kører al vores hostingaktivitet gennem ActiveWebs, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger! Sune's hjælp og service er bare rigtig god.

Mvh. Anders

Anders Lund
Lund & Andresen IT = Umbraco udvikling og ASP.NET

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Nov 08
Fra  Hoeks.dk Skrevet kl. 21:08

Anders Lund:

Hej Rasmus

Vi kører al vores hostingaktivitet gennem ActiveWebs, og jeg kan kun give mine varmeste anbefalinger! Sune's hjælp og service er bare rigtig god.

Mvh. Anders

Tak for feedback. ActiveWebs lader til at være et rigtigt godt valg.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 21:08

Jeg har tidligere haft en dediceret server hos ActiveWebs og har aldrig været utilfreds med det.

Alle tillægsydelser koster ekstra, men sådan er det vist hos alle hostingfirmaer.

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 21:15

Jan Balslev:

Alle tillægsydelser koster ekstra, men sådan er det vist hos alle hostingfirmaer.

Hej Jan

Det siger vel i sig selv bare ved navnet "tillægsydelser" Wink

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Fra Århus
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 391
Skrevet kl. 21:43

Ja det kan du have helt ret i - jeg tænker her på tillægsydelser/service som er includeret i basisbetalingen Stick out tongue

Helt specifikt tænkte jeg her på at brug af Activewebs navneserver så vidt jeg husker koster ekstra, hvilket ikke er tilfældet hos en del af deres kolleger. 

Nu er jeg muligvis en gnier men det irriterede mig at betale XX,- om året pr domæne for ovenstående.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:49

Jan Balslev:
Nu er jeg muligvis en gnier men det irriterede mig at betale XX,- om året pr domæne for ovenstående

Så brug gratisdns.dk eller quickdns.dk

(er selv ved at sætte servere op til sådan en service)

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 16:26
Tak for de pæne ord :)

Det er korrekt at vi tager os betalt for DNS hosting på vores navneservere, årsagen er at vi har en meget lav efterspørgsel på dette og foretager opdateringerne manuelt. De fleste anvender eksterne DNS tjenester som f.eks. Niels nævner eller kører selv DNS server, hvis tilfældet havde været anderledes havde vi sikkert lavet et system så man selv kunne administrere sine DNS records. I så fald havde vi ikke haft nogen manuel arbejdsbyrde forbundet med det, og så kunne vi sikkert tilbyde det gratis på lige vilkår med de andre gratis tjenester vi har såsom MX backup og sekundær DNS service. Det kommer sikkert under alle omstændigheder på et tidspunkt, men der er mange andre ting der står højere på vores todo liste i øjeblikket.
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)