Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bogførings / faktureringsprogram og lønadministration.

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 09:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg taler godt om WinKompas da jeg dagligt bruger det - tompa hvilken konsulent har du snakket med?

Du snakker om butik og  webshop, hvilket er noget som allerede findes i form af WinKompas Detail og en winkompas webshop.
Der findes også Visma Business, som dog er en noget større løsning og  ville være alt for omkostningsfuldt på bare 1 bruger. Her er WinKompas eller fx. SummaSummarum et godt valg, jeg kender lidt til Summarum også og jeg ved der er lavet nogle integrationer frem og tilbage. men jeg er sikker på de ikke har direkte - webshop >tilordre>til summarum direkte, Du skal manuelt lave noget import export funktioner.

Jeg ved disse har lavet noget c5 ehandel hvad det koster og hvad C5 koster aner jeg heller ikke.

Ellers er e-conomic en mulig med integration over i dandomain webshop

 

 

Fra Sorø
Tilmeldt 30. Oct 09
Indlæg ialt: 28
Fra  BusinessTime Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Smith

 

Jeg har arbejdet en del i winkompas for en kunde, og synes det er utroligt tungt at arbejde og finde rundt i - og jeg arbejder ellers i mange forskellige økonomisystemer, men winkompas er bare ikke det system som jeg vil anbefale.

Og så er der altså forskel på at lave systemarbejde, tilretning og så at arbejde med systemet som dagligt arbejdsredskab. Og ja det har mange muligheder, med det har e-conomic, saldi, sum.. og mange af de andre økonomisystemer til små penge også.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 20. Dec 05
Indlæg ialt: 905
Fra  Amero GodeKasser Skrevet kl. 10:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Helle,

Korrekt - men med system tilretning mv, mener jeg også arbejdsgange rundt i front-end systemet.
Jeg forstår ikke hvorfor du finder det tungt , det er meget samme grænseflade som ex. Summasummarum, men kan flere ting som standard?

Du kan dog ikke sammenligne med e-conomic eller saldi da de er rent webbaserede hvor det her en windows applikation.

Men igen et kommer an på kundes behov. og så kommer det også an på om kunden er bogholder og  regnskabskendt eller  bare alm. person som skal have ordrestyring og have bogholder til resten.

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrever i mit tidligere indlæg, så bruger jeg Summasummarum, og synes det er super godt og meget enkelt og fleksbelt at gå til.

Demoversionen har iøvrigt den fede ting at du på åbningsskærmen vælger hvilken version du vil taste ind i den dag. Der er gode import/eksport faciliteter og så slipper du for at det er web baseret, og at det er baseret på et månedligt abonnement, hvilket i længden er dyrt.

Systemet er utrolig kompakt og stabilt (data kan være på en gammeldags diskette), og du kan eksportere alt hvis du vil skifte system sidenhen.

Sammenlignet med eksempelvis C5 systemet er Summasummarum meget lettere at gå til.

Den funktionalitet du har behov for senere er en del af de større versioner.

MVH jens

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige nævne at du hos e-moms kan have en konto, som er inaktiv, hvor du så først betaler når du skal bruge det igen. Du behøver altså ikke betale bare fordi dit abb udløber. Du har stadig adgang til dine data. Ligesom almindelig brugerbetaling for andre danske sites.

Så et online regnskabsprogram behøver på den måde ikke at være dyrt. Men igen, det er et spørgsmål om hvad man har brug for, og så hvad man føler sig komfortabel med.

Fra Århus
Tilmeldt 4. Nov 09
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved ikke om det kun er mig der er lidt "gammeldags" men jeg føler mig måske bedre tilpass med et ikke webbaseret bogføringsprogram. Jeg synes også at de program der har en demovideo om hvordan programmet bruges er meget godt. Det giver mig en meget hurtigare billede om hvordan programmet virker end at downloade en demoversion el. lignende. Men det virker ikke til at alle program har det. At man siden også kan prøve en demoversion er jo så næste step.

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Sep 07
Indlæg ialt: 134
Fra  DANOSOFT aps Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Tompa:
jeg føler mig måske bedre tilpass med et ikke webbaseret bogføringsprogram

Med Saldi kan du selv vælge om det skal være webbaseret eller du vil downloade og installere programmet selv.

Tompa:
Jeg synes også at de program der har en demovideo om hvordan programmet bruges er meget godt

Du kan se en demovideo af Saldi her

Videoen er er et par år gammel, så der er en del flere funktioner end der vises i videon, men den giver alligevel en meget godt billede af funktionaliteten.

Tompa:
At man siden også kan prøve en demoversion er jo så næste step

Du kan gratis anvende Saldi online hvis du har under 300 posteringer årligt - og hvis du downloader er der ingen posteringsbegrænsning.

 

 

SALDI Regnskab for iværksættere

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tompa

Der er kun en enkelt, der nævner lønprogram/bureau, så hermed en anbefaling: Proløn. De har en rigtig god kundeservice, hvis man er i tvivl om noget og er billigere end Dataløn og mere overskueligt end Danløn. Tænk ikke så meget over integration med bogføringsprogram. En dygtig bogholder har det bogført på 30 sek. så det behøver ikke være med i dine overvejelser.

Summa Summarum og E-conomic er gode systemer, mens jeg ikke kan udtale mig om Saldi og E-moms. C5 er selvfølgelig også en klassiker og din nærmeste handelsskole har et kursus til dig, hvis du selv skal stå for det (anbefales dog ikke, da en freelance-bogholder kan være ret "rap" på fingrene i forhold til en ukyndig!!!!)

Winkompas kender jeg heller ikke, men hvis det er i familie med Winfinans, så hold dig langt væk - tungt at arbejde med....

God fornøjelse med beslutningen og ring, hvis du vil have en snak om det. Du kan fange mig på 61288384.

Michael Kousgaard

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes nu Danløn er mere overskueligt end Proløn.

Men det er vel smag og behag.

/peter

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)