Godmorgen, kære Amino-amigoer Jeg kom lige til at tænke på den verserende valgkamp og tænkte på et perspektiv, der kan være lidt relevant for os iværksættere. Det er jo helt uhyggeligt så meget eksponering der foregår på landets lygtepæle, elmaster, broer, høje mænd der står stille osv. Det skal jo alle sælge sig selv, men jeg har undret mig meget over, at de forsøger at gøre det på så ens en måde. Der er et par afstikkere, såsom én (who shall remane nameless), der vender sine på hovedet, og nogle der vælger at se lidt mere blege og kedelige ud end andre. Men virker det? Har du fx nogensinde stemt på en kandidat på baggrund af en valgplakat? Og kan vi i så fald lære noget af det? De politiske kandidater har desuden en hær af frivillige til at hjælpe sig i valgkampen. Hvordan gør de det, og er det noget man kan gøre brug af i forhold til kampagner, som man evt. vil lave for sine egne produkter? Med ønsket om en god debat og en fremragende torsdag :-) /Tommy |
Valgplakater har ikke den store virkning på mig, da de ikke fortæller hvad de sælger (hvilken holdning personen har). 10% af de valgte skifter jo aligevel parti indenfor de kommende år. Parti soldaterne der står på torve og deler flyers ud har samme virkning på mig, som telefon abonnement sælgerne der står samme sted. Jeg går i en stor buge udenom dem, da jeg ikke gider spilde min eller deres tid.