Hej Aminoer :) Jeg har siddet og rodet lidt med wordpress her på min fridag for at lærer det bedre at kende.. Jeg har dog et lille spørgsmål.. Når man tilføjer en ny side, er der så mulighed for at lave en side hvor man kan have de samme elementer som vi kender fra alle blogs. Kig evt her Det jeg godt kunne tænke mig var, at jeg fra kontrol panelet kunne vælge hvor min nye artikel skulle postes, ikke i hvilken kategori, men i hvilken side.. Når jeg går ind i kontrolpanelet -> Sider ->Hotel Og vil tilføje nogle hoteler så bliver det hele skrevet ud i en lang smørre.. Det burde da være muligt så man kunne have at når man klikkede på et af menu punkterne så kom hvert punkt op med en slags blog, hvor man så kunne skrive om 5 hoteler osv, og læsere kunne skrive kommentarer :) Så det jeg godt kunne tænke mig var at på hver side kunne man blogge, og tilføje nye artikler.. og ikke bare tilføje en lang tekst! Håber i forstår mit spørgsmål :) |
Hej Nicolaj,
Du kan gøre det, du efterspørger ved at bruge kategori-oversigterne som sider i din menu. Så havner dine besøgende netop på oversigten over hotel-indlæg, når de klikker på "hoteller" i din menu. Og kan derfra klikke videre ind på hvert enkelt indlæg, giver separate kommentarer etc.