Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO "haj" søges til dansk site med mulighed for partnerskab :)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 5. Mar 09
Indlæg ialt: 639
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

movement:
Er der nogen kloge hoveder i den her tråd ? Der jo ikke nogen i den her tråd der når hverken Rosenstand, Demib,Bachmann eller de andre nævnte til knæstrømperne. Jeg forstår slet ikke hvorfor Jesper overhovedet laver sådan en forespørgsel på den her måde. Han kender naturligvis de nævnte personer. Så min tanke er at det er markedsføringstunt fra Amino. Tænk at den store pizzabager søger arbejdskraft blandt os uslinge. DET kan Amino gøre for DIG

He he... du har både selvironi og konspirationsteorier kan jeg høre... Hvem ved hvorfor han søger herinde, men der er da et par enkelte imellem der ved en smule om seo, spørgsmålet er så bare om de gider lægge alt det arbejde der skal til i bare det enkelte projekt.

Greyzone:
Ikke sandt.. Jeg tror at den er god nok. MEN... en ting som de fleste nok overser er at de ikke søger en person som klare jobbet og som koster kassen. De søger højst sandsynligt en person som vil få dem til tops, mod en vis procentdel i firmaet ungarbejde.dk

Det tror jeg du rammer helt fint, men jeg tror heller ikke det er en dårlig forretning at tage den udfordring op, Jesper plejer ikke at gå igang med projekter i lommepengeklassen.
Mikkel har enkelte aftaler af den slags ved jeg, men det jeg tror han er ude i at lede efter, er en der vil gøre det for en mindre procentandel end hvad Mikkel vil forlange, og det kan Amino vil lige så godt bruges til som andre steder kan.

Jeg skal eksempelvis sælge min andelslejlighed, og hvis jeg deltager i en masse amino tråde, både dem om andelsboliger og andre, og prøver at promovere den ad den vej, vil jeg nok opleve at min andel til salg på vesterbro i en velfungerende andelsboligforening bliver solgt en smule hurtigere.

Læs om de 3 rygestop faser på www.endeligikkeryger.dk og lær om hypnose på www.hypnose1.dk

Fra Århus
Tilmeldt 17. Feb 06
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 09:39

Denne tråd er vist løbet lidt af sporet :-)

Kort og godt: Vi søger en person som kan SEO optimere Ungarbejde.dk og ja du skal selvfølgelig være super skarp.

Der er mulighed for medarbejder-skab i en virksomhed som vækster rigtig fornuftigt.
ER det dig?Du ved noget om SEO og du er klar på at give den en skalle og skabe de resultater som der skal til.

Læs mere om hvem som står bag Ungarbejde ved at klikke på dette link.

Fra Marbella
Tilmeldt 21. Oct 05
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 09:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Pladder... det er UNGE HÅB jeg kan bruge til noget.. jeg har IKKE glemt mig selv og hvor jeg kommer fra og hvem der har været en del af mine ventures... arbejder kun med kick ass unge mennesker... den dag jeg begynder at blive for corporate så håber jeg nogle fortæller mig det... intet markedsføring for amino i den her forbindelse... dog understreger jeg at amino er et fantastisk værktøj for folk som vil skabe et netværk...

Jesper Buch - Inter Angel - http://www.jesperbuch.com

Fra København K
Tilmeldt 2. Apr 08
Indlæg ialt: 3639
Fra  jimihove.dk ApS Skrevet kl. 10:02

Ok cool nok Jesper. DET forstår jeg. Jeg skal også selv have ansat nogle yngre kræfter, der simpelthen bare brænder af passion. Så det forstår jeg

SEO fra 1000,- kr, og Google Ads fra 500,-  per måned. DK's billigste hjemmesider? Se mere på jimihove.dk 15+ års erfaring.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)