He he... du har både selvironi og konspirationsteorier kan jeg høre... Hvem ved hvorfor han søger herinde, men der er da et par enkelte imellem der ved en smule om seo, spørgsmålet er så bare om de gider lægge alt det arbejde der skal til i bare det enkelte projekt.
Det tror jeg du rammer helt fint, men jeg tror heller ikke det er en dårlig forretning at tage den udfordring op, Jesper plejer ikke at gå igang med projekter i lommepengeklassen. Jeg skal eksempelvis sælge min andelslejlighed, og hvis jeg deltager i en masse amino tråde, både dem om andelsboliger og andre, og prøver at promovere den ad den vej, vil jeg nok opleve at min andel til salg på vesterbro i en velfungerende andelsboligforening bliver solgt en smule hurtigere. |
Denne tråd er vist løbet lidt af sporet :-)
Kort og godt: Vi søger en person som kan SEO optimere Ungarbejde.dk og ja du skal selvfølgelig være super skarp.
Der er mulighed for medarbejder-skab i en virksomhed som vækster rigtig fornuftigt.
ER det dig?Du ved noget om SEO og du er klar på at give den en skalle og skabe de resultater som der skal til.
Læs mere om hvem som står bag Ungarbejde ved at klikke på dette link.
Bliv gratis medlem