Hej. Jeg har en mindre IT virksomhed som sælger IT udstyr som computere, netværks udstyr, printere og i stor stil service ydelser. Jeg ønsker at få jeres mening om min hjemmeside http://downlink.dk, siden er oprettet da min virksomhed startede fordi jeg syndes der skulle være en web side, så det skal derfor sige at det ikke er min plan at siden skal se sådan ud for altid. Så jeg ønsker derfor at vide om det ville være smart at få et ny website nu eller om den jeg har godt kan beholde den jeg har lidt endnu? Men også generelt om hvad i syndes om den nuværende?
På forhånd mange tak
Med Venlig Hilsen: |
Hej Nitzsch
Siden var 10 sekunder om at loade 1. gang og det ser jeg som et voldsomt problem.
Domænenavnet giver ingen mening.
Hvis du gør de grå kasser hvide og skifter farven på din rødlige tekst til noget med mere kontrast (evt. sort), så synes jeg, at du har fået en fin lille hjemmeside ud af det uden at gøre ret meget.
Så hvis du bare skal fortælle evt. kommende lokale kunder hvem du er, virker det fint nok.
Hvis du effektivt skal konvertere besøgende til kunder skal der helt andre ting til, check f.eks. www.Autoresponder.dk , men så er vi også på et helt andet budget.
Venlig hilsen,
Christian