Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad syndes i om Downlink.dk?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg har en mindre IT virksomhed som sælger IT udstyr som computere, netværks udstyr, printere og i stor stil service ydelser. Jeg ønsker at få jeres mening om min hjemmeside http://downlink.dk, siden er oprettet da min virksomhed startede fordi jeg syndes der skulle være en web side, så det skal derfor sige at det ikke er min plan at siden skal se sådan ud for altid.

Så jeg ønsker derfor at vide om det ville være smart at få et ny website nu eller om den jeg har godt kan beholde den jeg har lidt endnu? Men også generelt om hvad i syndes om den nuværende?

På forhånd mange takSmile

Med Venlig Hilsen:
Nitzsch
Downlink.dk

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 08:51

Hej Nitzsch

Siden var 10 sekunder om at loade 1. gang og det ser jeg som et voldsomt problem.

Domænenavnet giver ingen mening.

Hvis du gør de grå kasser hvide og skifter farven på din rødlige tekst til noget med mere kontrast (evt. sort), så synes jeg, at du har fået en fin lille hjemmeside ud af det uden at gøre ret meget.

Så hvis du bare skal fortælle evt. kommende lokale kunder hvem du er, virker det fint nok.

Hvis du effektivt skal konvertere besøgende til kunder skal der helt andre ting til, check f.eks. www.Autoresponder.dk , men så er vi også på et helt andet budget.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 3. Nov 09
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 08:54

Nitzsch:

Jeg har en mindre IT virksomhed som sælger IT udstyr som computere, netværks udstyr, printere og i stor stil service ydelser. Jeg ønsker at få jeres mening om min hjemmeside http://downlink.dk, siden er oprettet da min virksomhed startede fordi jeg syndes der skulle være en web side, så det skal derfor sige at det ikke er min plan at siden skal se sådan ud for altid.

Så jeg ønsker derfor at vide om det ville være smart at få et ny website nu eller om den jeg har godt kan beholde den jeg har lidt endnu? Men også generelt om hvad i syndes om den nuværende?

Hejsa!

Jamen, jeg giver da gerne lidt feedback.

Siden er let tilgængelig, yderst overskuelig, og loader hurtigt og nemt (hvilket er super).

Der er ikke det store storhej, men det er vel heller ikke planen med siden? Planen var/er vel at fortælle om hvilke slags problemmer Du/I kan hjælpe med.

Super god brug af billeder og illustrationer. Ikke overdrevet, og alligevel virker de rigtigt godt.

Jeg tror dog mest at din side henvender sig til private og meget små firmaer. Større vil nok vælge en anden løsning (men det er min ide, og behøver ikke være virkeligheden).

Skal jeg finde noget negativt (og det SKAL man vel altid ... hehe), så tror jeg at du lige skal læse korrektur på dine sider (eller endnu bedre, få en anden til det), fordi jeg fandt flere steder hvor ord-formuleringen (ifølge min mening) bør være anderledes, og sætninger der absolut kunne formuleres mere professionelt. Ligeledes faldt jeg over flere stavefejl/slåfejl (og de pynter aldrig).

Men alt i alt: Positivt !!!

Fra Aalborg
Tilmeldt 18. May 09
Indlæg ialt: 493
Fra  ThomsenMedia Skrevet kl. 09:19

Nu ved jeg ikke hvor mange ansatte der er i firmaet, men for mig lyder det som en enkeltmandsvirksomhed.

Hvis det er korrekt, er det forkert at skrive i "Vi"-form på hele siden. Det vil hurtigt komme til at lyde useriøst. Man skal aldrig, forsøge at lyve firmaet større end det er.

Jeg ville slette de tykke rammer omkring billeder og især omkring logo/firmanavn.

Venlig hilsen

Per Thomsen

Tilmeldt 19. Oct 09
Indlæg ialt: 129
Skrevet kl. 09:46

Hej igen.

Mange tak for svarende end til videre.

Formålet med siden er også at den skal henvende sig til private og små virksomhedder, og med tiden skal der jo så laves en ny hjemmesiden, som henvender sig mere til virksomhedder.

Men det har givet mig noget at arbejde med.

Jeg ser frem til at læse mere feedbackSmile

Med Venlig Hilsen:
Nitzsch
Downlink.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)