Hej Nej T-Shirt har ingen interesse, håber du måske ville blive kunde til billig telefoni, eller måske enda blive representant og tjene en rimelig stor sum, for lidt arbejde kun lavet en gang, og så blive betalt hver måned resten af dit liv. Se min profil - hvis du har interesse i noget af det der står, så kontakt mig på: call4help2help@gmail.dk mvh Finn Holm |
Finn Holm:Hej
Nej T-Shirt har ingen interesse, håber du måske ville blive kunde til billig telefoni, eller måske enda blive representant og tjene en rimelig stor sum, for lidt arbejde kun lavet en gang, og så blive betalt hver måned resten af dit liv.
Se min profil - hvis du har interesse i noget af det der står, så kontakt mig på: call4help2help@gmail.dk
mvh
Finn Holm
Hej Finn,
Undskyld mig, men er dette din tråd? Så vidt jeg kan se er det i hvert fald ikke dig der har postet indlægget til at begynde med, og i så fald har jeg svært ved at forstå, hvordan du kan udtale dig om hvorvidt t-shirts har interesse eller ej?!
Er ikke ude på at skabe dårlig stemning/karma, men vil du kommentere på interesse niveauet, må du dælme oprette dit eget indlæg og ikke ødelægge det for vedkommende, der har oprettet det, og alle andre der deltager.
God dag.
Dbh/Hermann