Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vare søges

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Nej T-Shirt har ingen interesse, håber du måske ville blive kunde til billig telefoni, eller måske enda blive representant og tjene en rimelig stor sum, for lidt arbejde kun lavet en gang, og så blive betalt hver måned resten af dit liv.

Se min profil - hvis du har interesse i noget af det der står, så kontakt mig på: call4help2help@gmail.dk

mvh

Finn Holm

Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:08

Finn Holm:

Hej

Nej T-Shirt har ingen interesse, håber du måske ville blive kunde til billig telefoni, eller måske enda blive representant og tjene en rimelig stor sum, for lidt arbejde kun lavet en gang, og så blive betalt hver måned resten af dit liv.

Se min profil - hvis du har interesse i noget af det der står, så kontakt mig på: call4help2help@gmail.dk

mvh

Finn Holm

Hej Finn,

Undskyld mig, men er dette din tråd? Så vidt jeg kan se er det i hvert fald ikke dig der har postet indlægget til at begynde med, og i så fald har jeg svært ved at forstå, hvordan du kan udtale dig om hvorvidt t-shirts har interesse eller ej?!

Er ikke ude på at skabe dårlig stemning/karma, men vil du kommentere på interesse niveauet, må du dælme oprette dit eget indlæg og ikke ødelægge det for vedkommende, der har oprettet det, og alle andre der deltager.

God dag.

Dbh/Hermann

Fra Herning
Tilmeldt 4. Aug 07
Indlæg ialt: 165
Skrevet kl. 18:04

Kan ikke sige det meget bedre selv Hermann :-)

Men start din egen tråd Finn!!

Fra Nørresundby
Tilmeldt 27. Mar 07
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 20:42

Hej

Jeg ligger inde med et stort parti designer lysestager som du sagtens kan bruge til videresalg med en god fortjeneste.

Smid mig en mail på steffen_a"snabela"stofanet.dk

Mvh Steffen

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)