Du bør nok melde et budget ud.
Det er ikke altid at man som kunde ved hvor lang tid en given opgave tager at udvikle. Så snart man snakker udviklingsprojekter skal du være rigtig skarp i dine krav til udviklingen. De billigste freelancere koster vel omkring 500 i timen (ja jeg ved at der er nogen herinde der gør det billigere, men hvis man vil have en med erfaring osv koster det altså min. 500 i timen, vi tager selv omkring 850 og op).
Prøv så at gange op alene hvad møderne vil koste dig. Bare tre hurtige møder af hver 2 timer (og her er jeg flink og forudsætter at leverandøren ikke fakturerer transport, noget vi altid gør med mindre der er tale om en hel dag på 7.5 timer), ja så er du oppe på 3.000,-
Med hensyn til denne type udviklings projekter så skal du ikke regne med en pris på under 50.000 og en mere reel pris ville nok mere være i nærheden af 200.000-flere millioner).
Firmaer som den blå avis, ebay og hvad de alle sammen hedder har postet tusindvis af timer i deres platforme, hvis det "bare" var at betale en 17 knejt (håber ikke nogen føler sig trådt over tæerne her) 5000 mon så ikke at det var det de havde gjort?
Så.. Du skal nok melde ud med et budget og hvis det er under 50.000 for version 1 vil jeg anbefale dig at glemme det. Sorry