Jeg stå i den situation at jeg skal have lavet stempler, brevpapir og visitkort. Jeg vil foretrække at få det lavet et sted hvis det er muligt, så slipper jeg for at bruge så meget tid på det :) Så er der nogen af jer der kan give nogle "fantastiske" tilbud på ovenstående? Vi har fået udviklet layout til visitkort og brevpapir. Hvis der nu skulle være nogen som kunne få lyst til at sætte noget tilbud sammen, så ville det være rart hvis der kunne laves flere, et med farvet brevpapir og uden, et med logo på stempel og uden. Og hvis der er andet som kan gøre udslag på prisen så vil jeg da også gerne høre lidt om det... Mvh Peder S Jensen |
Stempler, brevpapir og visitkort
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Kunne det ikke måske være en god ide at oprette en "jeg vil gerne have et godt tilbud" tråd? Eller er det bare mig? Peder |
Tråden kunne ligge flere steder, så det er ok. Hvis dine visitkort osv. skal være af god kvalitet, så kontakt Jesper fra MediaMouse. Han er også Aminobruger (kig efter den lille lyserøde mus ![]() Edit: Du kan finde ham i denne tråd, http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?mode=viewtopic&topicID=4981&num=20&pageNo=1 |
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Jeg smider dig lige en PM/mail, og så kan vi evt. snakke sammen... KH: Bettina |
Hej Peder, Vi har måske lige det produkt du står og mangler hos MBE Rødovre: FIRMASTARTPAKKE Hos MBE Rødovre er vi selv iværksættere. Derfor gør vi ekstra meget ud af at fokusere på løsninger, der kan hjælpe andre iværksættere, til en nemmere start og drift af deres virksomhed. I den forbindelse har vi skabt "FIRMASTART - pakken". Den består af en række produkter, der tilsammen giver en ny virksomhed den optimale start. Vi har selv været igennem processen, og derfor ved vi præcis, hvad man som nystartet virksomhed har brug for. Grundpakke Visitkort - 100 stk. Brevpapir - A4 200 stk. Kuvert, C5 u. rude - 100 stk. Stempel (45 x 17 mm.) - 1 stk. Webside (visitkortmodel) - 1 side Webhotel - 12 mdr. - 1 stk. E-mailadresser - 5 stk. Grafisk opsætning til alle elementer er inkl. i prisen (ekskl. evt. korrekturrettelser) Samlet pris ekskl. moms - 2.960,00 Vi giver gerne 10% i amino-rabat :-) |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)