Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd søges

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)
Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået eneforhandling på et super LED rør, som selvfølgelig skal markedsføres og sælges. Desværre møder jeg mange fordomme omkring LED, lysevne, spredning osv. Da vi er  midt i en krise, hvor det med at spare på energien ikke er i focus længere, har jeg utroligt svært ved at få dem over disken så at sige.

Så jeg vil gerne høre om aminoerne har forslag til hvordan jeg kommer videre.

Hvis der skulle være en eller anden som har lyst til at sælge produktet eller samarbejde med mig, så hører jeg gerne fra jer.

I kan se mine rør på www.//erdania.eu

 

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Linket er gået skævt, så den kommer lige igen; www.erdania.eu

Jeg kan desværre intet LED se.

Fordomme er til for at blive overvundet.

Hvis det viser sig at være fakta, folks fordomme, så kan selv den bedste markedsføring ikke rykke meget.

Venlig hilsen,

Christian

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 23:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Tårs
Tilmeldt 12. Dec 07
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvis I vil sælge noget online bør I gøre mere ud af Jeres hjemmeside. Den mangler noget struktur og noget designmæssigt.

Eksempelvis "kontorbilledet" ??? Hvad skal jeg kigge efter?
På hjemmesiden bliver jeg ikke overbevidst om at JEG skal købe jeres LED Lamper.
Glem alt det tekniske omkring lamperne. Det er køberne ligeglad med. Skriv istedet noget om fordelene ved Jeres lys. Kan jeg selv sætte det op? og hvordan? og hvorfor jeg skal købe det.

Jeg synes det er rigtig godt "træls" at siden er så bred og ikke mindst den er delt i 2. Bare det gjorde, at jeg var ved at lukke siden igen.

Ellers nogle superfede Lys i har:-)

Håber I får gang i biksen.!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:12
Hvor mange stjerner giver du? :

I skal seriøst have gjort noget ved Jeres hjemmeside. Den er lavet via en skabelon fra One og det er sådan set også fint nok, men det hele hopper og danser rundt på siden.

Gør op med Jer selv om I vil sælge direkte til private eller om I vil sælge til forhandlere.

Hvis I vil sælge til private, så kræver det en investering på ca. 15-20.000 kr. til webshop med unikt design samt betalingsgateway. Herudover kræver det en masse tid i form af SEO arbejde, samt eventuelt noget budget til annoncering via Adwords.

Hvis I vil sælge til forhandlere, så kan I nøjes med en hjemmeside der fungerer som et online visitkort, hvor I samtidig viser Jeres produkter frem. Sådan en løsning kan I nok få en Amino til at lave for omkring 5.000 kr.

Held og lykke med forretningen! Smile

/Nicolaj

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 01:10
Hvor mange stjerner giver du? :

- Farvegengivelses index Ra >80

Kunne du ikke lige forklare hvor fordelen ligger i at have en farvegengivelses index Ra >80?

- Energi besparelse på op til 70% 

Hvornår opnår jeg præcis en besparelse på 70%? Regneeksempler?

- lang levetid

Hvor lang?

- Hurtig tilbagebetaling af investeringen

Hvor hurtig - kan jeg se regneeksempler?

- Ingen skadelige Uv-stråling

Har lysstofrør skadelig Uv stråling?

- Led rør giver mere lys i sammenligning  med traditionellt lysstofrør.

Hvor meget mere lys? Og i sammenligning med hvad?

Kan jeg se dokumentation?

Farve temperatur  4500/6000 K

Hvad betyder det? Hvad er temperaturen på det, som den skal erstatte?

Hvordan kan jeg være 1.000% sikker  på ikke at få en ubehagelig overraskelse når jeg tænder lyset?

Ovenstående er blot en lille del af de spørgsmål I bør besvare præcist og professionelt, hvis I skal sælge LED.

Venlig hilsen,

Christian

Fra Kgs Lyngby
Tilmeldt 7. Apr 09
Indlæg ialt: 2798
Fra  Infospray Media Skrevet kl. 08:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj:

I skal seriøst have gjort noget ved Jeres hjemmeside. Den er lavet via en skabelon fra One og det er sådan set også fint nok, men det hele hopper og danser rundt på siden.

Gør op med Jer selv om I vil sælge direkte til private eller om I vil sælge til forhandlere.

Enig med Nicolaj. Spørg dig/jer selv:

  • Hvem er jeres målgruppe (både kunder, men også for websitet)
  • Hvad er formålet med websitet
  • Hvad er jeres forventninger til websitet

Hvis du kan svare på dette tror jeg også at det ret hurtigt vil stå klart hvad I bør gøre ved sitet.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 17:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Først, vores hjemmeside er noget lort, det indrømmer jeg. Og jeg har ingen ide om hvorfor den er så bred, på min skærm passer den perfekt. Det er ikke vores plan at sælge fra hjemmesiden, den skal kun bruges som info.

Grunden til at jeg ´taler´ teknisk på hjemmesiden, er at vores kunder skal findes i virksomhederne og ikke privat kunder. Det er ikke hensigtsmæssigt for privatkunder at købe et rør til 500 kr. som de så skal være 10 år om at tjene hjem.

Men jeg skal nok gøre hjemmesiden bedre Smile

Tilmeldt 13. Dec 05
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tror folk er meget prisbeviste og jeres priser er derfor alt for høje i forhold til andre importører. f.eks koster jeres 3x1W led kr. 165,- ex. moms. De kan købes for kr. 75,- incl. moms ved køb af eet stk.

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 19:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Lige for at tage det med Ra indexet.  - Jo højere Ra index jo bedre farvegengeldelse. En glødepære har Ra 100 og et normalt lysstofrør har en Ra på 80-90, altså det samme som mine led rør.

Resten vil jeg ikke svare på med mindre du oprigtigt er interesseret idet. Dine spørgsmål kan besvares præsist og jeg forstår din hentydning, dog er jeg også bekymret for at det bliver for langtrukken eller for teknisk.

 

Side 1 ud af 4 (36 indlæg)