Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Pointside-system.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 9. Nov 09
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle brugere på Amino.dk :)

Jeg søger et smart pointside-system som ligner freetrend.dk , gratis-mode.dk , trendboy.dk osv. meget :)

Det skal være muligt for mig let at kunne tilføje nye produkter til shoppen, skrive et nyhedsbrev, tilføje nye tilbud samt skrive nyheder :)

Da jeg ikke har så mange penge, søger jeg en programmør der vil modtage en procentdel af indtjeningen hver måned indtil at prisen for arbejdet er betalt 100% af.

Mvh.

Alexander Steffensen

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:01

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Helsingør
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 02:04

Hej.

Jeg har allerede skrevet til onlinefactory.dk - men fortiden virker det kun som om at de hjælper med markedsføring og ikke hjemmeside-opsætning :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:15

Alexander Steffensen:

Hej.

Jeg har allerede skrevet til onlinefactory.dk - men fortiden virker det kun som om at de hjælper med markedsføring og ikke hjemmeside-opsætning :)

Ja, de har nok lidt travlt efter al den presseomtale Smile

Må jeg spørge hvorfor det lige er et pointsite du vil lave? Jeg har selv Sponsorplay og kan godt give dig 50 gode grunde til ikke at lave et pointsite Big Smile

Fra Helsingør
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 02:20

Må jeg høre? :)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:36

Du kan lige få nogle hurtige...

Antallet af kampagner der må køre på point er faldet kraftigt, fordi kvaliteten af leads genereret på den måde ikke er særlig god.

De netværk der har flest kampagner til pointsites giver en dårligere betaling end andre netværk. Det vil sige at et lead der normalt giver 100 kr. kan du måske kun få 70 kr. for og heraf skal du så dele med brugeren.

For et par år siden ville du have haft under 10 konkurrenter, idag har du ca. 200.

Pointsite brugere er ikke særligt loyale, så du kan ikke betale ret meget pr. ny bruger, hvis du køber dem som leads.

Der er rigtig mange leads der senere bliver annuleret, bl.a. fordi kunden har 14 dages fortrydelsesret.

Der er rigtig meget arbejde forbundet med kundeservice, folk der ikke har modtaget betaling for et lead osv.

Der er rigtig meget arbejde forbundet med at fjerne udløbne kampagner og ligge nye op.

Du kan godt få flere gode grunde, men det bliver først i morgen Sleep

Fra Helsingør
Tilmeldt 9. Nov 09
Skrevet kl. 02:42

Så hvad ville du foreslå mig at satse på istedet?..

Og kender du nogle der kan yde programmering til denne service? Stick out tongue

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:48

Jeg vil råde dig til at satse på det du brænder for, altså noget der matcher dine interesser. Hvis jeg endnu ikke har talt dig fra at starte et pointsite, så tror jeg iøvrigt at der er flere her på Amino, som gerne vil sælge deres Wink

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:51

Jeg vil give Nicolaj ret. Du skal virkelig have et point koncept, der er anderledes og ikke findes i forvejen ellers får du det svært. Det er slet ikke som for et år siden, hvor brugerne var MEGET aktive og der var masser af kampagner. Det er stadig "nemt" at få bruger til siden, men at få dem til at optjene point (der ikke optjenes ved klik kampagner) er faktisk ret svært.

Freetrend.dk er bygget på Martins system http://pointsystemet.dk/ og designet er det standart design der følger med, så hvis du godt kan lide det, så er det martin du skal have fat i. Du kan kontakte martin på http://pointsystemet.dk/ eller via hans firma hjemmeside http://www.exaweb.dk/.

Jeg har selv en side, Gratis VIP der er bygget på martins pointsystemet.dk og det er virkelig blevet et rigtig godt system. 

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)