Hej Brian
Vildt god ide, har selv tænkt på det samme, netop som Martin siger, fordi det er et godt produkt for alle parter.
MEN, det der nok holder mig, fra at implementere det, er at jeg ikke helt kan gennemskue dit forretningskoncept, og hvordan du har tænkt dig at lave penge på sigt etc. Når jeg laver et link til Giftmanager, så endorser jeg jo på en måde dig, så derfor er det vigtigt for mig, at have en sans for, hvor det her er på vej hen, jeg kender jo hverken dig, eller firmaet, og nu skal jeg introducere dig for min kunder...
Mit råd, vil helt sikkert være at spille med lidt mere åbne kort, og fortælle omkring hvad du sigter efter på lang sigt, lidt om hvordan din forretningsmodel er, og så få nogle flere "store" referencer du kan putte på, som kan gøre mig mere tryg ved at anbefale giftmanager.
Hvis jeg var dig, ville jeg basere min forretningsplan på følgende:
- Evigt gratis for forbrugere
- Evigt gratis for forhandlere
- Tjen penge på gave og ønskeforslag
Hvis det virkeligt skal lykkedes for dig det her, så skal du være standardvalget, når man vil have en ønskeliste, du skal være den første og eneste man tænker på, der må ikke være noget i vejen for at f.eks forhandlere implementere din løsning, og det vil der, hvis det kommer til at koste dem penge.
Så midt råd vil være at tjene penge på ekstra ydelser, og en form for annonce system til gaveforslag, og være åben omkring din forretning.
mht. til navnet... GIftmanager.. jeg er ikke helt pjattet med det :-) men det er nok smagssag.
mht. videoen, så syntes jeg at det er rigtigt sejt, at du forsøger at lave en god dokusoap, ud af dit eventyr, og jeg kommer helt sikkert til at se den. Men jeg tror det er vigtigst for dig, at du holder styr på din forretning, og får den udviklet, for den har helt sikkert et rigtigt stort potentiale.