Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Besøg hos Thorborg - Samarbejder med Telmore - Webbutikker søges.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj B. Müllertz:
Jeg kan dog ikke umiddelbart se funktion hos telmore hvor man kan tilføje til ønskeliste?

Det er under produktet og øverst i højre hjørne . .

https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=product.action;jsessionid=A02AF233DBFE6DAD36C1A3FD3D277FF8&code=01125032079&minUsage=199&name=lg-bl20&icid=fo_d2_lg_bl20_091109

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 10:42

Super fedt Brian! Faktisk så har jeg nøjagtig det samme koncept liggende i min "idé-mappe". Idéen opstod da vi skulle holde barnedåb for min lille datter, men jeg har bare endnu ikke haft tid til at søsætte konceptet :o)

Ser super fedt ud og er vild med den lille simple intro-video du har på forsiden af jeres site! Tillykke med det og held og lykke med jeres nye site! YesBig Smile

Dbh
Jørgen

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:41

Tak for alle jeres indlæg og opbakning.

Der er ingen der har kommenteret min video i USA og hele min lille side aktivitet med at video-dokumentere processen i at lave et projekt.
Jeg er blot nysgerig, da jeg skal vide om jeg skal bruge alt for meget krudt på, at arbejde med videoen til amino, så andre iværksættere kan følge med i hvordan vi har arbejdet og hvordan vi griber det an fremover.
Videoen i dette klip er som sagt mest for sjov. Min dokumentar vil blive klippet anderledes sammen og indeholde flere proces-ting samt input fra Thorborg.

Dog skal det understreges, at videoen først vil få "præmiere" næste år, da vi har virkelig travlt pt.

Med venlig hilsen

Brian - GiftManager

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 13:29

Hej Brian

Vildt god ide, har selv tænkt på det samme, netop som Martin siger, fordi det er et godt produkt for alle parter.

MEN, det der nok holder mig, fra at implementere det, er at jeg ikke helt kan gennemskue dit forretningskoncept, og hvordan du har tænkt dig at lave penge på sigt etc. Når jeg laver et link til Giftmanager, så endorser jeg jo på en måde dig, så derfor er det vigtigt for mig, at have en sans for, hvor det her er på vej hen, jeg kender jo hverken dig, eller firmaet, og nu skal jeg introducere dig for min kunder...

Mit råd, vil helt sikkert være at spille med lidt mere åbne kort, og fortælle omkring hvad du sigter efter på lang sigt, lidt om hvordan din forretningsmodel er, og så få nogle flere "store" referencer du kan putte på, som kan gøre mig mere tryg ved at anbefale giftmanager.

Hvis jeg var dig, ville jeg basere min forretningsplan på følgende:

• Evigt gratis for forbrugere
  • Evigt gratis for forhandlere
  • Tjen penge på gave og ønskeforslag

Hvis det virkeligt skal lykkedes for dig det her, så skal du være standardvalget, når man vil have en ønskeliste, du skal være den første og eneste man tænker på, der må ikke være noget i vejen for at f.eks forhandlere implementere din løsning, og det vil der, hvis det kommer til at koste dem penge.

Så midt råd vil være at tjene penge på ekstra ydelser, og en form for annonce system til gaveforslag, og være åben omkring din forretning.

mht. til navnet... GIftmanager.. jeg er ikke helt pjattet med det :-) men det er nok smagssag.

mht. videoen, så syntes jeg at det er rigtigt sejt, at du forsøger at lave en god dokusoap, ud af dit eventyr, og jeg kommer helt sikkert til at se den. Men jeg tror det er vigtigst for dig, at du holder styr på din forretning, og får den udviklet, for den har helt sikkert et rigtigt stort potentiale.

Tilmeldt 2. Nov 09
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 13:54

Tak for dit indlæg Martin. Jeg har svaret dig nedenfor.

MartinBech:

MEN, det der nok holder mig, fra at implementere det, er at jeg ikke helt kan gennemskue dit forretningskoncept, og hvordan du har tænkt dig at lave penge på sigt etc. Når jeg laver et link til Giftmanager, så endorser jeg jo på en måde dig, så derfor er det vigtigt for mig, at have en sans for, hvor det her er på vej hen, jeg kender jo hverken dig, eller firmaet, og nu skal jeg introducere dig for min kunder...

Denne del kommenter jeg længere nede.

MartinBech:

Mit råd, vil helt sikkert være at spille med lidt mere åbne kort, og fortælle omkring hvad du sigter efter på lang sigt, lidt om hvordan din forretningsmodel er, og så få nogle flere "store" referencer du kan putte på, som kan gøre mig mere tryg ved at anbefale giftmanager.

Hvis jeg var dig, ville jeg basere min forretningsplan på følgende:

• Evigt gratis for forbrugere
  • Evigt gratis for forhandlere
  • Tjen penge på gave og ønskeforslag

Jeg er helt enig med dig. Men jeg behøver på den anden side heller ikke at skrive hele vores forretningsplan ned her og dele dem med alle i Danmark :)
Jeg har tidligere i denne tråd angivet, at det nuværende er gratis forevigt for alle brugere og forhandlere. Vores side vil udvikle sig mere og mere. Der vil på sigt komme nye salgsskabende services, som forhandlere kan vælge at tilkøbe. Hvis de mener, at det giver værdi for dem.
Vores løsning er meget let at lægge på en webbutik. Men den er jo også ligeså let, at fjerne igen. Og det er vi meget bevidste om. Derfor er det vigtigt, at understrege, at vores løsning er et samarbejde, som skal gavne alle. Vi vinder INTET ved at løbe om hjørner med hverken brugere eller forhandlere.

MartinBech:

mht. videoen, så syntes jeg at det er rigtigt sejt, at du forsøger at lave en god dokusoap, ud af dit eventyr, og jeg kommer helt sikkert til at se den. Men jeg tror det er vigtigst for dig, at du holder styr på din forretning, og får den udviklet, for den har helt sikkert et rigtigt stort potentiale.

Det er også blot et hygge projekt, så det kommer som sagt nok også først næste år.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)