Jeg giver dig 100% ret da jeg har det på nøjagtigt samme måde.
Et firma der feks har DENNE webadresse www.123-hjemmesider.dk/peters_regnskab sender et signal om, at de ikke er 100% seriøse og i hvert fald ikke selv tror så meget på deres egen succes at de mener det er værd at registrere et domæne for!
Det holder simpelthen ikke!!!
Det er idag så enkelt at købe sit eget domænenavn, opsætte en hurtig hjemmeside samt opsætte en mailadresse, at der ikke er nogen undskyldning for at lade være.
Hvorfor er det useriøst med gmail, hotmail, freemail osv?
Fordi de bliver brugt til så mange scams
Man kunneogså lægge det ud på en anden måde, hvis nu du skulle hyre et rengørings firma til at gøre renti din viksomhed, du kom til møde med dem du havde valgt, men du opdager der er møg beskidt der.
Man kunneogså lægge det ud på en anden måde, hvis nu du skulle hyre et rengørings firma til at gøre renti din viksomhed, du kom til møde med dem du havde valgt, men du opdager der er møg beskidt der.
Her vil jeg da ikke være skeptisk overfor ham, men måske over for dem der har rådgivet ham på hans hjemmeside. Eller også har han selv tænkt at han da nemt kunne lave sin hjemmeside i Frontpage (ikke godt.. nu skal jeg vaske min mund med sæbe) og hans email havde han måske i starten. Han tænker at han måske vil miste sine kunder hvis han skifter email adresse.
Det er der humlen i det er HVEM bruger en gratis-adresse? Er det den professionelle udvikler, designer eller er det en der ikke kender noget til computere som driver sin virksomhed?
Det er ikke alle som ved alt om hvad der driver sig på nettet. Et eksempel jeg kan komme med er at i februar mødte jeg en fra min skole da jeg gik i 10. klasse og det er nu 20 år siden. Han kunne lige bruge Facebook og nogle få hjemmesider. Ved siden af stod jeg som har arbejdet med programmering i 12 år.
Vi er alle på forskellige niveauer og der ER altså nogle herinde som ikke helt ved at der er nogle ude i den store verden som knap nok kan skrive på et tastatur uden at være bange for at de slettet internettet.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
Det er idag så enkelt at købe sit eget domænenavn, opsætte en hurtig hjemmeside samt opsætte en mailadresse, at der ikke er nogen undskyldning for at lade være.
Ikke alle er på dit niveau. Der er mange der er på lavere niveau hvor de er bange for hvad de vil kunne komme til at ødelægge.
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....