Det er uden tvivl kopi varer da jakkerne ikke kan sælges til den pris på normal vis. Jeg har mødt én der sælger kopier af dette mærke med jakker til samme pris. Og det hører altså ikke til på et Amino forum.
Det er uden tvivl kopi varer da jakkerne ikke kan sælges til den pris på normal vis. Jeg har mødt én der sælger kopier af dette mærke med jakker til samme pris. Og det hører altså ikke til på et Amino forum.
Bygger du din begrundelse på, at det er kopi varer blot på grund af prisen?
Tilføjelse; Det er ikke mig der har givet dig én stjerne
Findes det mærke nogen steder reelt? Der er ingen officielle website, ingen officielle forhandler, ingen officielle RRP og en masse jakker til salg med en vejl pris på 4-5.000 kr, som sælges til 15-20% af "vejl pris"...
Men det kan nu sagtens lade sig gøre, da disse jakker max koster 2-300 kr at producere i Østen... Og når mærket er så "anonymt", som det er, så kan man jo blot sætte spørgsmålstegn ved vejledende priser og eksklusiviteten!
Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.
Måske det kunne være interessant for dig at sælge dine jakker helt gratis via vores auktionsside www.yah.dk
Vi mangler auktioner inden for herre og damebeklæding, så du er mere end velkommen.
Hvis du opretter dig og skriver Amino i feltet Bonuskode får du tilmed kr. 100,- gratis til at annoncere for, så du kan fremhæve dine annoncer på f.eks. forsiden.