Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internet Media founding

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har igennem de sidste 2 år gået med en ide der kombinere internet og communications mediaer som radio/tv.

Ideen har jeg løbende udviklet, og er en ide der udsprang sig igennem et tidligere projekt jeg deltog i (år 2007). Jeg har bare en mavefornemmelse omkring det her projekt der siger mig det er det helt rigtige! Men projektet og dets størrelse har på samme tid været det mest skræmmende, for hvordan gør man det nu rigtigt?

Jeg vil helt sikkert komme til at skulle bruge founding, og da der er en del udvikling i projektet(sammenlign det med udvikling af et computerspil) snakker vi om en pæn slat penge.

Jeg har igennem den sidste tid tænkt på hvordan jeg skulle knække denne nød, og har fundet et par løsninger.
1. Jeg kan kontakte min tidligere partner Finn Helmer, som jeg snakker godt med og som tidligere har hjulpet mig.
2. Jeg kan kontakte en iværksætter som Morten Lund, der har de helt rigtige referencer og kontakter indenfor det felt mit projekt er, og som jeg finder yderst sympatisk.
3. Jeg kan kontakte Zennström og Friis gennem deres venture firma atomico - en virksomhed der arbejder med flere projekter indenfor samme branche.

Ligemeget hvilken løsning jeg ser mig tage, er der fordele og ulemper - og jeg finder det svært at se, hvilke værdier der skal vægte højest.

Ligeledes ved jeg ikke om jeg først skal forsøge at rejse kapital til at lave beskyttelse, igennem f.eks. en amerikansk software licens. Eller om jeg bare skal tage chancen, og stole på disse mennesker, da jeg nok næppe for dem til at skrive under på en fortroeligheds erklæring.

Hvad ville i kære aminoer gøre?

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 19:30

Synes du skal få lavet en forretningsplan der udførligt viser hvad du vil, hvordan du vil gøre det, hvad det kræver osv.. Uden det er det svært at få nogen til at hoppe med på vognen..

At du har nogen kontakter somhar viden indenfor feltet er et stort plus for dig og du bør benytte dig af disse!

Da jeg ikke ved hvad din ide går ud på, så er det svært at give dig specifikke svar.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 23:06

Forretningsplan og den slags har jeg lavet.
Har dog erfaring med de fravælges, inden for denne branche.

Det er mere ang. hvilken vej jeg skal vælge jeg føler jeg mangler rådgivning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)