Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Verified by Visa - fortælle kunden om det?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 15:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg har lige lavet mit første betalingsite, hvor kunden skal Verified deres brug af kort. Hvordan fortæller I jeres besøgende om processen? Jeg har mange der falder fra netop ved betalingen, så vil gerne have et par eksemplar på hvordan i gør det, så jeg kan få øget denne konvetering. Hele processen hvor de bestiller er intet problem.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 28. Sep 06
Indlæg ialt: 44
Skrevet kl. 17:52
I takt med at det bliver mere og mere normalt, så tror jeg bestemt ikke det bliver noget problem i længden. 

Kan du se i statistikken om de hopper fra netop ved denne proces? I så fald er det fordi de mangler informationer om det. Første gang jeg skulle verificere mit kort var jeg også en anelse utryg ved fremgangsmåden, så det handler helt sikkert om at du får smidt noget info op - evt. linker til PBS.

Jeg vil personligt gerne ha smidt nogle velkendte links og logos i nakken. Gerne et link til hvor der står hvorfor man gør det og hvem der står bag. Alt andet lige, så kan processen jo godt forveksles med en omgang phishing.

Du må ente selv bikse noget sammen eller evt. henvende dig til PBS (går ud fra at det er dem der styrer processen i DK). Det kan jo være at de har noget standard info, som du kan smide på siden.

www.Resultat.dk - En anelse hurtigere
Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 21:06
Er det den process hvor du skal igennem dit homebanking login?

Første gang jeg skulle igennem denne process hoppede jeg også fra, selvom jeg virkelig skulle bruge softwaren jeg skulle købe.
Jeg tror en forklaring ville heller ikke have hjulpet da det lige var på det tidspunkt hvor "phishing" var IN, og jeg simpelthen ikke turde sige ja til nogetsonhelst der lignede mit homebanking.
Jeg kunne selvf. bare kigge på URL, men i det øjeblik sagde jeg bare nej tak.. Jeg tror at en henvisning til en trusted website med en forklaring (som feks. en avis med artikel, PBS hjemeside (hvis de har noget stående) ville have været mere troværdig end at skrive det på den side jeg ville bestille fra.

Mvh

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 23:07
Jeps det er lige præcis den proces med at man skal godkende via netbank. Jeg har prøvet at tilføje yderligere tekst, et link til PBS og også givet muligheden for konto-til-konto overførsel, så må vi se om konveteringen stiger.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)