Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Udenlandske webshops?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fredericia
Tilmeldt 12. Nov 07
Indlæg ialt: 476
Skrevet kl. 23:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg leder lidt efter nogle spænende udenlanske webshops, ikke nogen bestemt genré.

nogle der evt. kender link kataloger over tyske, engelske, amerikanske mm webshops?

Det er jo snart tid til julegave køb så ville gerne finde noget inspiration og selvfølgelig gerne spare lidt i valutaen!

Fra Hillerød
Tilmeldt 10. Nov 07
Indlæg ialt: 2846
Skrevet kl. 23:24

Husk lige, hvis du køber fra webshops udenfor EU (og lande med aftaler med EU), så er der stor sandsynlighed for, at du skal betale ekstra afgifter, moms, gebyrer og hvad ved jeg, når din pakke kommer til Danmark.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 17. Mar 09
Indlæg ialt: 336
Fra  BodyMod.dk Shop - Blue Monkeys in Space ApS Skrevet kl. 01:06

jacobfrom:

Jeg leder lidt efter nogle spænende udenlanske webshops, ikke nogen bestemt genré.

nogle der evt. kender link kataloger over tyske, engelske, amerikanske mm webshops?

Det er jo snart tid til julegave køb så ville gerne finde noget inspiration og selvfølgelig gerne spare lidt i valutaen!

Jeg har altid været glad for at handle hos cdWow og DigitalO.... 

Mvh.

Janus

Fra København
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 64
Fra  Det lille Risteri Skrevet kl. 18:59

Jeg har handlet hos: http://dealextreme.com/ et par gange, det er billigt men leveringstiden er lang men gratis.

Fra København
Tilmeldt 29. May 09
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 21:06

På dealextreme kan man rigtigt nok finde noget sjovt junk. Man skal ikke forvente for meget af kvaliteten, men til de priser er det også okay. Som julegaveside er den dog ikke ideel pga. leveringstider og førnævnte kvalitet.

Jeg bruger selv www.find-dvd.co.uk til at finde billige DVD-film med. Det samme med www.bookfinder.com med bøger.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)