Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop www.mankind.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle aminoer, jeg håber der er nogen af jer, der har lyst til at give mig noget feedback på min webshop, som jeg har siddet og nørklet med selv, og nu er ved at være klar til at offentligheden kan prøve den af.

Webshoppen hedder Mankind og fokusere til en start på tilbehør til iPhone, herunder covers.

I må meget gerne kigge den igennem, komme med ris og ros, og gode foreslag til hvordan jeg kan forbedre og udvikle siden

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:51

Du mangler en knap på forsiden til produkterne, hvor man kan trykke på "Køb"

Jeg kan ikke se nogle steder hvor jeg kan se hvilke kort jeg har mulighed at betale med?

Jeg kan ikke se nogle steder hvor meget jeg skal betale i frakt?

Du burde ændre knapperne "Opdater indkøbskurv" og "Klik for betaling"

Da jeg kommer til trin 1 synes jeg det er lidt mærkligt at der er en box der er større end de andre, og hvor jeg skal udfylde min email addrese først.

Der står ikke hvad jeg skal udfylde? Kræver det at jeg har et firma for at købe eller hvad?

Hvad er "EAN eller anden reference" ?

Heller ikke på trin 1 kan jeg se hvordan jeg kan betale, leveringstiden eller prisen for frakt.

Øverst på trin 2 står der "Har du en rabatkode? Indtast den her:" Hvordan får jeg sådan en?

Når jeg er inde på nyhedsbrevet i menuen er det lidt irreterende at jeg ikke kan komme tilbage.

Håber du kan bruge det til noget.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:56

Under "Om Mankind" i menuen savner jeg også et billede.

God ide med filmen der viser hvordan man bruger det, men lidt uinteresant når der ikke er nogen lyd. Hvad med at lave en film selv, og så køre noget musik på eller noget tale?

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 17:02

Tusind tak Jan, det er rart at få nogen udefra til at kigge på tingene med deres øjne. Jeg kan godt se de ting du nævner, og vil prøve at kigge på dem i løbet af ugen.

I indkøbskurven, på knapperne, hvad syntes du jeg skal lave teksterne om til?

Hvis der er andre der har nogle input, er de også mere end velkomne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:00

Kunne ikke finde en side om jeres handels betingelser

Kunne ikke finde en side med de mest almindelig spørgsmål og svar side eller en FAQ side som kan svar på spørgsmål f.eks. fragt garanti leveringstid , hvad kan jeres produkter ? stil jer de mest almindelig spørgsmål i får på e-mail eller folk ringer om i kan opdatere løbende siden når i ved hvad folk spørger om

Teksten forsiden der er ingen lig lidt ord ind der , det hjælper lidt på søgemaskinerne

Lige et CVR. Nummer på siden vidste har i har et , skal da i det mindste være på kontakt siden .

Hvilken tidspunkter er det bedst at kontakte jer , der stå ikke et åbnings tidspunkt hvornår man kan ringe

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Stouby, Vejle
Tilmeldt 19. Sep 09
Indlæg ialt: 201
Skrevet kl. 11:14

når jeg køber en vare - kommer jeg til indkøbskurv, men her mangler jeg en knap, hvis jeg vil købe flere produkter

og så faldt jeg lige over - under kontakt os - nederste linje: Vi går alt hvad vi kanSmile

synes det er lidt svært at finde indkøbskurven på forsiden

ellers synes jeg det er en meget "behagelig" side at være på

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:27

MartinBech:

I indkøbskurven, på knapperne, hvad syntes du jeg skal lave teksterne om til?

Hvad med "Gå videre til betaling" eller "Gå til kassen", synes det lyder bedre end "klik for betaling".

mvh Jan Elmar  Sørensen

Fra Farum
Tilmeldt 31. Dec 08
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 22:37

Hvis man klikker på nyhedsbrev, forsvinder al navigation etc. Det er ikke smart.

Ellers nydeligt site, synes jeg. Hvor bliver den hostet, er det en standard shop, eller er det lavet fra bunden? Er det "powered by" et eller andet shop-produkt?

Peter.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Apr 08
Skrevet kl. 23:10

Tak for Kommentarene både Jan, Mikael, Beck og Peter

Jeg er i fuld gang med at prøve at rette de ting i har påpeget, så jeg håber jeg i starten af næste uge, måske kunne får jeg til at kigge på den igen.

Nyhedsbrev.. Min ide med nyhedsbrevet, var faktisk lidt lumsk, at jeg håbede at fjerne alle distraherende elementer, når folk var inde og kunne melde sig til Big Smile Men jeg kan godt se, at siden i næsten alle har påtalt det som negativt, så må jeg nok hellere overveje at få det lavet på en anden måde.

Hosting etc.. Det er et system fra en Canadisk firma der hedder Shopify. Systemet har en masse themes som du kan vælge imellem, men der findes også designs rundt omkring du kan købe, og rette til, og det er det jeg har gjort. Systemet er voldsomt fleksibelt på selve shop siden, imens checkout delen, er lidt begrænset, men kan holdes ret ren. Fairtime herinde fra, har også haft hjulpet mig en del med opsætningen.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)