Hej alle aminoer, jeg håber der er nogen af jer, der har lyst til at give mig noget feedback på min webshop, som jeg har siddet og nørklet med selv, og nu er ved at være klar til at offentligheden kan prøve den af. Webshoppen hedder Mankind og fokusere til en start på tilbehør til iPhone, herunder covers. I må meget gerne kigge den igennem, komme med ris og ros, og gode foreslag til hvordan jeg kan forbedre og udvikle siden
|
Du mangler en knap på forsiden til produkterne, hvor man kan trykke på "Køb"
Jeg kan ikke se nogle steder hvor jeg kan se hvilke kort jeg har mulighed at betale med?
Jeg kan ikke se nogle steder hvor meget jeg skal betale i frakt?
Du burde ændre knapperne "Opdater indkøbskurv" og "Klik for betaling"
Da jeg kommer til trin 1 synes jeg det er lidt mærkligt at der er en box der er større end de andre, og hvor jeg skal udfylde min email addrese først.
Der står ikke hvad jeg skal udfylde? Kræver det at jeg har et firma for at købe eller hvad?
Hvad er "EAN eller anden reference" ?
Heller ikke på trin 1 kan jeg se hvordan jeg kan betale, leveringstiden eller prisen for frakt.
Øverst på trin 2 står der "Har du en rabatkode? Indtast den her:" Hvordan får jeg sådan en?
Når jeg er inde på nyhedsbrevet i menuen er det lidt irreterende at jeg ikke kan komme tilbage.
Håber du kan bruge det til noget.