Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

NDA underskrift?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 03:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er,

håber min besked her finder jer alle vel.

Det er sådan at jeg netop sidder med et par idéer i ærmet til nogle iPhone Apps som jeg gerne vil have udviklet, og jeg har nu fået fat i 2 programmører som gerne vil høre mere. Dog er jeg pt. i Toronto og kan så desværre ikke få dem til at skrive under på en NDA uden at bruge lang tid på at sende papir frem og tilbage.

Er det gældende, hvis jeg sender dem papiret, for dem til at skrive under, og så beder dem scanne det og sende det tilbage???

Håber at I kan hjælpe og fortsat rigtig go' dag.

/Jonas.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 03:59

Det tror jeg faktisk at det er, men hvis en NDA er meget vigtig for dig kan du få dem til at sende den underskrevende NDA til dine forældre eller søskende som måske bor i Danmark, på den måde tager det jo kun 1 dag, måske det er en ide?

Fra Denpasar/Bali
Tilmeldt 14. Mar 09
Indlæg ialt: 382
Skrevet kl. 11:23

Hej Jonas,

Sæt det op I PDF og send det via mail, bed dem printe den ud og skrive under, de skal så scanne dokumentet og sende den til dig igen. Længere er den ikke og skulle vel ikke tage mere end en dags tid. Og jo det er gældende rent lovmæssigt skulle jeg da mene, det er ihvertfald sådan vi normalt gør detSmile

Med venlig hilsen

Lars

www.indosoft.dk

Tilmeldt 14. Oct 09
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 14:52

Hej igen,

mange tak for hjælpen. Jeg syntes begge svar er go'e og jeg vil nu træde fremad uden større bekymring.

Det er fantastisk dejligt at få så hurtig respons, mange tak for det.

Rigtig go' arbejdslyst! Geeked

/Jonas.

Fra Ludvigsen
Tilmeldt 25. Oct 09
Indlæg ialt: 373
Fra  LudvigsenPatent LudvigsenPatent - Vi beskytter din OPFINDELSE Skrevet kl. 23:03

Det ser jeg ikke noget problem I, dokumentet er ligegodt om det er en original eller en kopi.

Husk at få patenteret din ide i det videreforløb, ellers kan andre end NDA underskriveren sagtens stjæle den.

Se om patentering på www.ludvigsenpatent.dk  eller skriv til mig på info@ludvigsenpatent.dk

mvh

Mogens 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)