Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt "Mediehus" - Reklamenetværk

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Indlæg ialt: 101
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 00:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Fellow Amino'er...

jeg har for knap 3 uger startet op med mit eget netværk hvor jeg sælger online markedsføring... det hele er gået lidt stærkt, tænk positivt...

Har i brug for online markedsføring er jeg ret forhandlingsvillig da de medier jeg samarbejder med også gerne vil skyde det hele i gang på en ordentlig måde.. Vi gør os både i CPM som kernekompetence men også CPC... :)

I må meget gerne kommentere på min hjemmeside www.ZiCo-Media.dk og evt. hvis i har brug for at kigge min præsentation igennem så ligger den på www.ZiCo-Media.dk/zm.pdf

Al kritik modtages gerne...

Venligst

Zouheir

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 00:56

Hvad er klikpriserne og hvilke sites kommer de fra?

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 01:01

Hej...

har du mulighed for at skrive til min mail? zc@zico-media.dk - så sender jeg dig en liste over de sites trafikken kommer fra... 

Venligst

Zouheir

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:16

Mail sendt Smile

Fra Næstved
Tilmeldt 19. Nov 07
Indlæg ialt: 1934
Fra  ShopNyt Skrevet kl. 17:37

Hej Zouheir.

En prisliste ville da være rart Indifferent

Ved leads: kan man selv bestemme hvilke sites der genereres leads fra (eller fravælge bestemte sites)?

Mvh.

Ditbrugtmarked

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 27. Sep 07
Fra  Amino.dk Skrevet kl. 22:22

Hej,

CPL kampagnerne er ikke gennem mine CPM sites men derimod gennem et samarbejde jeg har med dels Clash Media, samt Euroads...

du har dog mulighed for at fravælge Cashback og rewardsites... 

Vedr. prisliste er det meget individuelt fra kampagne til kampagne og budget til budget samt site. JEg har valgt at jeg gerne vil have en åben dialog med mine kunder i stedet for at være bundet op om en prisliste, jeg har dog nogle minimumspriser på mine CPM sites og mit CPC netværk.

Venligst

Zouheir

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:43

Der er helt klart brug for alternativer så måske hvis du "rammer plet" så kan det blive stort.

Jeg tror den vigtigste kompetence handler om at "organisere" det hele korrekt fra starten. Og så lad være med at falde i branchens evige "killer" som efter min mening er "de fancy udtryk" som bare slår alt levende ihjel hvis du spørger mig. Brug helt almindelige udtryk. Jeg tror: hvis du tager dig selv i at lave en guide, så har du gjort noget forkert, og er på vej ud af en dead end. Det skal være så let at forstå, at folk ikke skal bruge guides.

Der er jo giganter på markedet som er uduelige efter min mening. Tag fx TradeDoubler, deres hjemmeside sucks simpelthen for vildt og man kan kun lave noget der er bedre end det p**.

Brug tiden på at organisere intelligent og lav en skøn brugerflade, så kører det

Jeg tror at den helt store opskrift er noget der ligner adsense lidt.

Held med det

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 01:51

Michael:

Der er jo giganter på markedet som er uduelige efter min mening. Tag fx TradeDoubler, deres hjemmeside sucks simpelthen for vildt og man kan kun lave noget der er bedre end det p**.

Jeg er netop vendt tilbage til TD efter en pause på flere år og henter nu 90% af mine kampagner der. Ja, det er uoverskueligt ved første øjekast, men bruger man lidt tid på at lære det hele at kende, så får man bare ikke bedre statistik på noget andet netværk i DK.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:59

Utroligt jeg fatter ik du kan finde rundt derinde.

Det er jo lavet til rumvæsener :o)

Men kan du så ikke enten ligge en god dansk guide ud på youtube, eller komme og hjælpe mig med at forstå tradedoublersk :o)

Tilmeldt 27. Apr 07
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 02:12

Michael:

Utroligt jeg fatter ik du kan finde rundt derinde.

Det er jo lavet til rumvæsener :o)

Men kan du så ikke enten ligge en god dansk guide ud på youtube, eller komme og hjælpe mig med at forstå tradedoublersk :o)

Enig, det er svært at finde rundt og mange af deres rapporter kunne godt være slået sammen og det har da også taget mig en måneds tid at blive rimelig fortrolig med systemet. TD burde nok selv lave en tutorial Smile

Men statistik er guld værd og meget statistik er meget guld værd Wink

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)