Hvad betyder disse ting på pris siden , jeg kunne ikke forstå det. Avanceret statistik ? Hvilken statik tilbyder i Brugere ? Hvilken bruger Faktabokse ? Hvilken faktaboks tilbyder vis et eks. Formulare ? Hvilken formular tilbyder i til denne pris Nyheder ? Hvad betyder det nyhedsbrev eller nyhedsside mv. To forskellige søgeord optimering i gør vel jeres bedste vidst i optimere en side eller laves lidt færre h1 tags gennemgår hvilken ord der bedst , det uhyggelige svært at skrive let og effektiv , for til side til side vil effektiv være forskellige ned til 1 minut arbejde er nok måske andre flere gang timer og det er ikke effektivt Søgeoptimering let ? Forstår jeg ikke Søgeoptimering (effektiv) ? Forstår jeg ikke Jeg kan ikke gennemskue om det er en billige pris da jeg ikke rigtigt kan se hvad jeg får forklare punkterne lidt bedre på jeres hjemmeside , med links på pris siden med forklaringer hvad det er man får
|
.Bautik:"http://localhost/egne/BilligBilligHjemmeside.dk/" Linket på jeres topbanner/tekst :)
Tusind tak fordi du opdagede det! :)