|
Hej! Er der nogle Amino`er der kender noget til etablering af produktionsselskab i Bosnien? For informationer ville jeg være meget taknemmelig. Peter |
Etablering af produktionsselskab i Bosnien
|
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Hej Anders! Ja...kan godt være det er besværligt. Lønnen er ca. 1000 kr. pr måned på fuld tid 40-50 timer pr. uge. Peter |
|
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
|
Mjaehh... Er det at etablere en fabrik i Bosnien, eller? Jeg har lidt erfaringer med etablering af fabrikker i Baltikum og Polen... /Kristian |
|
Hej! Det bliver indenfor tekstilindustrien, er dog stadig på planlægningsstadiet. Har selv erfaring med Rusland og Baltikum, idet jeg har arbejdet der som koncern-controller mv. Men kender intet til Bosnien. Peter |
|
Hej- Jeg har erfaring med det det er faktisk nemt. 1 år er der ingen krav om betaling af skat. der er dog krav om betaling af moms / 16 % Exportvarer skal godkendes Opstart er nemt i det du kan lave de som APS ligsom i dk.... i bosnien heder de D.O-O Hvis nogen garne vil havde kontakt til diverse virksomheder og tenker på noget der nede må i garne give et kald. 21796895. jeg kan være behjelplig. |
Hej Peter Bosnia er et hul i jorden, eller der sker bare ikke ret meget der.. |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Korruption er meget udbredt i området og som udenrigsministeriet angiver, så er der grundet omstillingerne et meget stort "gråt" marked. Når der er det er der også mafialignende forhold, og den besparelse der er i timelønnen kan meget hurtigt forsvinde i beskyttelse og korruption. Jeg ville personligt være ekstremt påpasselig med etablering i Bosnien. Månedslønnen er i øvrigt ved at nærme sig 2.000 Men held og lykke med projektet. |
Køb ren argan olie her
|
Hej alle! Til information kan det oplyses, at planerne er skrinlagte, idet vor bosniske samarbejdspartner trak sig. Ellers tak for info. MvH Peter |
Bliv gratis medlem