Hej! Er der nogle Amino`er der kender noget til etablering af produktionsselskab i Bosnien? For informationer ville jeg være meget taknemmelig. Peter |
Etablering af produktionsselskab i Bosnien
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Hej Anders! Ja...kan godt være det er besværligt. Lønnen er ca. 1000 kr. pr måned på fuld tid 40-50 timer pr. uge. Peter |
|
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Mjaehh... Er det at etablere en fabrik i Bosnien, eller? Jeg har lidt erfaringer med etablering af fabrikker i Baltikum og Polen... /Kristian |
Hej! Det bliver indenfor tekstilindustrien, er dog stadig på planlægningsstadiet. Har selv erfaring med Rusland og Baltikum, idet jeg har arbejdet der som koncern-controller mv. Men kender intet til Bosnien. Peter |
Hej- Jeg har erfaring med det det er faktisk nemt. 1 år er der ingen krav om betaling af skat. der er dog krav om betaling af moms / 16 % Exportvarer skal godkendes Opstart er nemt i det du kan lave de som APS ligsom i dk.... i bosnien heder de D.O-O Hvis nogen garne vil havde kontakt til diverse virksomheder og tenker på noget der nede må i garne give et kald. 21796895. jeg kan være behjelplig. |
Hej Peter Bosnia er et hul i jorden, eller der sker bare ikke ret meget der.. |
Altid lidt længere fremme..... helt præcist 6 timer ;-)
Korruption er meget udbredt i området og som udenrigsministeriet angiver, så er der grundet omstillingerne et meget stort "gråt" marked. Når der er det er der også mafialignende forhold, og den besparelse der er i timelønnen kan meget hurtigt forsvinde i beskyttelse og korruption. Jeg ville personligt være ekstremt påpasselig med etablering i Bosnien. Månedslønnen er i øvrigt ved at nærme sig 2.000 Men held og lykke med projektet. |
Køb ren argan olie her
Hej alle! Til information kan det oplyses, at planerne er skrinlagte, idet vor bosniske samarbejdspartner trak sig. Ellers tak for info. MvH Peter |