Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Threadless med lidt ekstra!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Indlæg ialt: 282
Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg overvejer at starte en konkurrent op til Threadless og lave det på samme måde.. Vil dog udvide det med badeshorts, caps og pullovers.

Men derudover vil jeg også gerne have covers til Iphone, Ipods og bærbare, som brugerne også laver designs til..

Vil I mene at man kan blande disse to ting, altså tøj og covers?

Mvh

Kenn

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 13:06

Altid en ny ide!

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 14:03

Slet ingen der har en mening om man kan blande de to???

Altid en ny ide!

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 20:46

Der findes mange "konkurrenter" til Threadless - Spreadshirt, CafePress, Zazzle, Printmojo, Printfection, etc.... Nogle af dem har også andre produkter end tøj,f.eks. skateboards, badges, caps, krus, og deslignende.....

Hvis jeg var dig, ville jeg nok fokusere på at lave cover til bærbare og ipods, som jeg syntes lyder som en rigtig god ide Wink  Bare mine tanker omkring det....

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 21:28

Lyder som en underlig blanding. Jeg ville lave to shops, hver især designet til formålet.

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 09:42

Tror jeg vil fokusere på covers til Iphones og Ipods, stickers til bærbare og stickers til væggen..

Er det noget i vil købe, hvis de forskellige designs er rigtig flotte?

Altid en ny ide!

Fra Græsted
Tilmeldt 31. Oct 09
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 11:20

Miloz:

Tror jeg vil fokusere på covers til Iphones og Ipods, stickers til bærbare og stickers til væggen..

Er det noget i vil købe, hvis de forskellige designs er rigtig flotte?

Lyder som en god ide Wink

Umiddelbart ville jeg ikke købe noget, men tror heller ikke jeg falder helt inden for din målgruppe, har hverken Iphone eller Iphod,og har ikke behov/lyst til at pimpe min bærbare....

En helt anden ting er at du jo også overveje at give folk muligheden for at designe deres eget.... ligesom spreadshirt gør det (se www.spreadshirt.net).... folk eeeeeelssskeeeer når de selv kan udfolde sig kreativt - nogen gør i hvert fald Stick out tongue Prøv bare at se, hvor stor succes Gajol har fået med deres nye "design din egen æske"-koncept.... Der er SINDSYGT mange, der har været inde og designe.....

Held og lykke med dit projekt

Vær et omvandrende kunstværk - T-shirts med motiv

Fra København S
Tilmeldt 10. May 09
Skrevet kl. 10:03

Er også det jeg vil fokusere på - designere og andre krative kan tilmelde sig siden, og udloade designs som folk så kan bedømme.. Hver anden uge vil der være et design som vinder og dette vil så blive et produkt på hjemmesiden..

På den måde skabes der god brugeraktivitet!

Altid en ny ide!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)